Карпаратыўнае жыццё

Сетка АЗС А-100 — месца для рэалізацыі свайго патэнцыялу

Мы вітаем крэатыўных i ініцыятыўных людзей. У нас пануе сяброўская атмасфера і ўзаемапавага. Мы ганарымся сваёй працай і робім яе з усёй адказнасцю і душой.

Што падабаецца супрацоўнікам у А-100*

  1. Дастойная і стабільная зарплата
  2. Сацыяльная праграма і разнастайныя бонусы для супрацоўнікаў
  3. Камфортныя ўмовы працы і яе разнастайнасць.
  4. Дружны калектыў
  5. Стабільнасць кампаніі
  6. Зручны графік працы
* Па выніках унутранага апытання супрацоўнікаў

А-100 — прафесіяналы, якія дасягаюць лепшых вынікаў

Вучымся
і развіваемся

Мы развіваем нашых супрацоўнікаў і пераймаем сучасныя тэндэнцыі і міжнародны досвед. Актуальныя канферэнцыі, выстаўкі, майстар-класы і семінары, кансультацыі ад прафесіяналаў — мы пастаянна вучымся. Аператары АЗС павышаюць кваліфікацыю і атрымліваюць разрад на курсах, а таваразнаўцы і начальнікі АЗС праходзяць карпаратыўнае навучанне. У 2020 годзе ў нас з’явіцца ўласны навучальны цэнтр, дзе мы самі будзем вучыць прафесіі аператара АЗС.

Кожны ўдзельнічае
ў развіцці кампаніі

Кожны супрацоўнік А-100 уплывае на развіццё сеткі праз планёркі, праектныя суполкі, мазгавыя штурмы. Мы вітаем смелыя ідэі і разам працуем, каб дасягнуць добрых вынікаў. А ў межах спецыяльнай праграмы «Шэфства на АЗС» офісныя супрацоўнікі дапамагаюць сваім калегам на запраўках.

А-100 — каманда, якая робіць агульную справу

Камунікуем
24/7

Мы выкарыстоўваем розныя каналы камунікацыі паміж супрацоўнікамі. Мы можам актыўна каментаваць, адказваць, удзельнічаць у абмеркаваннях — online і offline. Мы карыстаемся для камунікацыі аператыўнымі суполкамі ў Viber, карпаратыўным парталам і жывой стужкай на платформе Bitrix. У нас ёсць адкрытая суполка ў Facebook Работа ў А-100 АЗС, дзе супрацоўнікі офіса і АЗС дзеляцца эмоцыямі і падзеямі паміж сабой і з усім астатнім светам.

Ствараем разам
унутраны свет А-100

У А-100 заўважаюць і цэняць добрыя справы. Мы ўзнагароджваем спецыяльным кубкам аддзел ці дэпартамент, які калегі найбольш актыўна дзякавалі за працоўныя дасягненні ці асабістую дапамогу.
Супрацоўнікі А-100 удзельнічаюць у творчых конкурсах, адзначаюць значныя падзеі, крэатывяць. Мы ладзім КВЗ, конкурсы «Каралева бензакалонкі», спаборніцтвы «Бойка каўбасак», «Чый чэк большы?». А па тэматычных пятніцах з задавальненнем пераапранаемся і пераўвасабляемся.

А-100 — каманда шчаслівых людзей

Адзначаем
лепшых

Мы заўсёды шануем выбітных супрацоўнікаў. Кожны тыдзень абіраем лепшых работнікаў АЗС па рэйтынгу продажаў, а кожны квартал — лепшых начальнікаў, таваразнаўцаў і ўласна АЗС. Раз на год у А-100 адзначаюцца «самыя-самыя». Таксама раз на год мы вылучаем найвыдатнейшых чальцоў каманды ў намінацыях «Зоркі А-100», «Чалавек года».

Адпачываем
разам

Калектыў А-100 за актыўны лад жыцця. Мы разам гуляем у боўлінг, ладзім велапрабегі, экскурсіі, вечара настольных гульняў, квэсты. У нас нават ёсць свая ўласная спартыўная каманда.


Вакансіі

Мы заўсёды рады бачыць у нашай камандзе таленавітых людзей. Праца ў сетцы АЗС А-100 вельмі разнастайная. Структура сеткі АЗС уключае ў сябе 12 офісных падраздзяленняў, больш за 30 АЗС, склад захоўвання нафтапрадуктаў і кафэ. Калі вы разглядаеце вакансію прадаўца і аператара АЗС, вы можаце запісацца на сумоўе анлайн!
Начальнік АЗС (Мінск)

Абавязкі:

  • Прасоўванне спадарожнага тавару на АЗС, кантроль выконвання планаў продажаў.
  • Кантроль працы персаналу на АЗС.
  • Кантроль за выконваннем стандартаў абслугоўвання кліентаў на АЗС.
  • Кантроль за тэхнічнай эксплуатацыяй АЗС.
  • Вядзенне справаздач.

Патрабаванні:

  • Вышэйшая тэхнічная адукацыя.
  • Досвед працы на кіруючай пасадзе.
  • Досвед у рытэйле ці нафтахімічнай сферы.
  • Досвед працы ў камерцыйных кампаніях.
  • Пажадана наяўнасць уласнага аўтамабілю.

Умовы:

  • Графік працы 5/2, субота і нядзеля - выходныя.
  • Праца ў кампаніі, якая дынамічна развіваецца.
  • Цікавая праца.
  • Дастойны афіцыйны заробак, (аклад+прэмія).
  • Сацыяльная стабільнасць.
Спецыяліст па падбору персаналу АЗС: 8029-160-49-79

Таваразнаўца (Мінск)

Абавязкі

  • Валоданне асноваў таваразнаўства, стандартаў і тэхнічных умоў на тавары, умоваў захоўвання і транспортыроўкі тавараў.
  • Веданне метадаў ўліку таварна-матэрыяльных каштоўнасцяў, аналіз дынамікі попыту.
  • Прыняцце ўдзелу ў складанні планаў тавараабароту і таварнага забеспячэння.
  • Праца з пастаўшчыкамі.

Патрабаванні

  • Валоданне асноваў таваразнаўства, стандартаў і тэхнічных умоў на тавары, умоваў захоўвання і транспортыроўкі тавараў.
  • Веданне метадаў ўліку таварна-матэрыяльных каштоўнасцяў, аналіз дынамікі попыту.
  • Прыняцце ўдзелу ў складанні планаў тавараабароту і таварнага забеспячэння.
  • Праца з пастаўшчыкамі.

Умовы

  • Графік працы (5/2, субота і нядзеля – выхадныя).
  • Валоданне асноваў таваразнаўства, стандартаў і тэхнічных умоў на тавары, умоваў захоўвання і транспортыроўкі тавараў.
  • Веданне метадаў ўліку таварна-матэрыяльных каштоўнасцяў, аналіз дынамікі попыту.
  • Прыняцце ўдзелу ў складанні планаў тавараабароту і таварнага забеспячэння.
  • Праца з пастаўшчыкамі.
Спецыяліст па падборы персаналу АЗС: 8029-160-49-79
Аператар АЗС (г.Мінск, агр.Макраны)

Абавязкі

  • Водпуск паліва і спадарожных тавараў.
  • Прыём, выкладка тавару.
  • Гатаванне фаст-фуду.
  • Падтрыманне чысціні і парадку на тэрыторыі ў памяшканні АЗС.
  • Выконванне стандартаў абслугоўвання кліентаў, актыўныя продажы.

Патрабаванні

  • Адказнасць, арганізаванасць, камунікабельнасць.
  • Уменне знайсці падыход да кожнага кліента.
  • Граматнае маўленне.
  • Навучальнасць, імкненне развівацца.
  • Пажадана мець досвед працы з касавым апаратам.

Умовы

  • Праца ў кампаніі, якая дынамічна развіваецца.
  • Магчымасць навучання і прафесійнага развіцця.
  • Праца ў маладым і дружным калектыве.
  • Дастойны афіцыйны заробак, (аклад+прэмія).
  • Сацыяльныя гарантыі.
  • Месца знаходжанне працоўнага месца падбіраем з улікам пажаданняў кандыдатаў.

Спецыяліст па падбору персаналу АЗС: 8029-160-49-79

Адгукнуцца на вакансію
Прадавец АЗС (г.Мінск, агр.Макраны)

Абавязкі

  • Водпуск паліва і спадарожных тавараў.
  • Прыём, выкладка тавару.
  • Гатаванне фаст-фуду.
  • Падтрыманне чысціні і парадку на тэрыторыі ў памяшканні АЗС.
  • Выконванне стандартаў абслугоўвання кліентаў, актыўныя продажы.

Патрабаванні

  • Адказнасць, арганізаванасць, камунікабельнасць.
  • Уменне знайсці падыход да кожнага кліента.
  • Граматнае маўленне.
  • Навучальнасць, імкненне развівацца.
  • Пажадана мець досвед працы з касавым апаратам.

Умовы

  • Праца ў кампаніі, якая дынамічна развіваецца.
  • Магчымасць навучання і прафесійнага развіцця.
  • Праца ў маладым і дружным калектыве.
  • Дастойны афіцыйны заробак, (аклад+прэмія).
  • Сацыяльныя гарантыі.
  • Месца знаходжанне працоўнага месца падбіраем з улікам пажаданняў кандыдатаў.

Спецыяліст па падбору персаналу АЗС: 8029-160-49-79

Адгукнуцца на вакансію
Бухгалтар па ўзаемаразліках з пакупнікамі

Абавязкі:

  • Улік узаемаразьлікаў з пакупнікамі;
  • Ўлік БСА і сертыфікатаў;
  • Правядзенне зверкі ўзаемаразлікаў;
  • Адлюстраванне аказаных паслуг, кантроль за наяўнасцю неабходных дакументаў

Патрабаванні:

  • Закончаная вышэйшая профільная адукацыя;
  • Вопыт работы на аналагічным участку ад 2-х гадоў;
  • Ўважлівасць, уседлівасць, высокая працаздольнасць.

Умовы:

  • Праца ў хутка развіваемай кампаніі ў маладым і дружным калектыве;
  • Афармленне ў адпаведнасці з ПК РБ;
  • Стабільная выплата заработнай платы.
Кіраўнік рознічнага аб'екта

Патрабаваны вопыт работы: 3-6 гадоў

Поўная занятасць, поўны дзень.

Асноўныя задачы, над якімі Вам трэба будзе працаваць: 

  • Матывацыя персаналу
  • Адсочванне і кантроль за выкананнем пастаўленых задач
  • Кантроль і забеспячэнне выкананне планавых паказчыкаў АЗС з выкананнем мерапрыемстваў накіраваных на павелічэнне продажаў
  • Арганізацыя патрабаванага ўзроўня сэрвісу на АЗС.
  • Выкананне тэрмінаў завяршэння задач парадкаванне задач
Ад Вас мы чакаем:

  • Праца ў рэжыме шматзадачнасці кіраванне продажамі
  • Веданне асноў катэгарыйны менеджменту, мэрчэндайзінг
  • Таваразнаўства (прыёмка, спісанне тавару, дакументаабарот) Ўпэўненае карыстанне Word, Excel, 1C Гандаль
  • Наяўнасць якасцяў лідэра
  • Уменне аналізаваць, адаптавацца і спраўляцца са зменам.
Для нашых супрацоўнікаў Мы прапануем:

  • Буйная стабільная кампанія з еўрапейскім стылем менеджменту;
  • Афіцыйнае працаўладкаванне, усе сацыяльныя гарантыі;
  • Карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў;
  • Шырокая сацыяльная праграма;
  • Неардынарныя задачы, якія спрыяюць развіццю і росту гарантаваныя;
  • Магчымасць спрабаваць новае, ўкараняць свае ідэі, распрацоўваць уласныя праекты;
  • Узровень заработнай платы залежыць ад узроўню кваліфікацыі і абмяркоўваецца па выніках гутаркі.

Спецыяліст па падборы персаналу АЗС: 8029-160-49-79
Спецыяліст па навучанні і развіццю персаналу
Требуемый опыт работы: 1–3 года

Полная занятость, полный день

Асноўныя задачы, над якімі Вам трэба будзе працаваць:

  • Правядзенне навучання і трэнінгаў для персаналу АЗС (уваходнае, продажу, працэсы); Ацэнка ведаў персаналу прайшоў "уваходнае" навучанне, аналіз вынікаў і эфектыўнасці навучання персаналу рознага ўзроўню;
  • Удзел у распрацоўцы трэнінгаў і навучальных праграм;
  • Падрыхтоўка раздатачных матэрыялаў (памяткі, інструкцыі для супрацоўнікаў, якія прайшлі навучанне);
  • Распрацоўка праграм ўнутранага навучання; арганізацыя знешняга навучання.
Ад Вас мы чакаем:

  • Скончаная вышэйшая адукацыя;
  • Досвед працы ў сферы навучання ад 2 гадоў; валоданне сучаснымі тэхналогіямі навучання;
  • Навыкі прэзентацыі;
  • Уменне расстаўляць прыярытэты для задач і эфектыўна кіраваць сваім часам; Уменне працаваць з аўдыторыяй;
  • Уменне працаваць на вынік, адказнасць, пісьменнасць.
Для нашых супрацоўнікаў Мы прапануем:

  • Працу ў буйной стабільнай кампаніі з еўрапейскім стылем менеджменту;
  • Камфортны сучасны офіс у БЦ А-100, абсталяванай кухняй, зручныя шляхі зносін, аўта-і вяло-паркоўкі; афіцыйнае працаўладкаванне, усе сацыяльныя гарантыі; 
  • Карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, шырокая сацыяльная праграма; 
  • Неардынарныя задачы, якія спрыяюць развіццю і росту гарантаваныя;
  • Магчымасць спрабаваць новае, ўкараняць свае ідэі.

Спецыяліст па падборы персанала АЗС: 8029-160-49-79


Маркетолаг напрамкі Non Fuel

Патрабаваны вопыт работы: 1-3 года

Поўная занятасць, поўны дзень


Асноўныя задачы, над якімі Вам трэба будзе працаваць:

  • забеспячэнне рэалізацыі актыўнасці, прома-планаў, справаздачы па эфектыўнасці, тэставанне праектаў NF;
  • правядзенне і кантроль маркетынгу ў існуючых сегментах кліентаў В2С, В2В, правядзенне даследаванняў, апытанняў; 
  • распрацоўка і рэалізацыя прома-планаў, прома-календароў па кірунку па кожнаму сегменту, па праектах напрамкі, падрыхтоўка і абарона ў сваёй зоне адказнасці;
  •  каардынацыя з брэнд-стратэгіяй ўсіх рэкламных матэрыялаў і акцый, інфармаванне сумежных падраздзяленняў і АЗС, забеспячэнне матэрыяламі АЗС;
  • рэгулярнае правядзенне маніторынгу рынку, трэндаў, канкурэнтаў, фудритейла, падрыхтоўка вынікаў, ўнясенне прапаноў;
  • маніторынг і пошук падрадчыкаў, камунікацыі, забеспячэнне дакументазвароту; 
  • вядзенне дагавораў, падрыхтоўка ТЗ на рэалізацыю, загады, справаздачнасць у сваёй зоне адказнасці.

Ад Вас мы чакаем:

  • вышэйшую адукацыю па спецыяльнасці маркетынг, менеджмент;
  • вопыт работы ад 2 гадоў;
  • вопыт кіраванне прадуктам, прома-календарамі, камунікацыі, маркетынгавыя даследаванні;
  • выдатнае веданне і валоданне інструментамі маркетынгу;
  • уменне працаваць у рэжыме шматзадачнасці, актыўная жыццёвая пазіцыя, адкрытасць новаму;
  • кахаць маркетынг ва ўсіх яго праявах.

Для нашых супрацоўнікаў Мы прапануем:

  • працу ў буйной стабільнай кампаніі з еўрапейскім стылем менеджменту;
  • камфортны сучасны офіс у БЦ А-100, абсталяванай кухняй, зручныя шляхі зносін, аўто і вяло-паркоўкі;
  • афіцыйнае працаўладкаванне, усе сацыяльныя гарантыі;
  • карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, шырокая сацыяльная праграма;
  • неардынарныя задачы, якія спрыяюць развіццю і росту гарантаваныя;
  • магчымасць спрабаваць новае, ўкараняць свае ідэі;
  • ўзровень заработнай платы залежыць ад узроўню кваліфікацыі і абмяркоўваецца па выніках гутаркі.


Спецыяліст па падборы персанала АЗС: 8029-160-49-79


HR-маркетолаг

Патрабаваны вопыт работы: 1-3 года

Поўная занятасць, поўны дзень

Асноўныя задачы, над якімі Вам трэба будзе працаваць:
  • развіццё і кіраванне HR брэнда АЗС (распрацоўка бренд- комплексу);
  • арганізацыя і правядзенне карпаратыўных мерапрыемстваў;
  • распрацоўка і рэалізацыя медыя-плана, сайт працадаўцы, таргет і прома ў інтэрнэце, кіраванне коштам прыцягнення кандыдата і ўтрымання кандыдата;
  • падтрыманне і развіццё карпаратыўнай культуры;
  • ўкараненне data driven падыход да HR-брэнд;
  • арганізацыя і правядзенне даследаванняў знешняй і ўнутранай аўдыторыі HR брэнд, уключаючы EJM (карта руху супрацоўніка), індэкс задаволенасці суіскальніка і супрацоўніка на розных стадыях ўзаемадзеяння з кампаніяй;
  • падрыхтоўка артыкулаў, аглядаў, прэзентацый; 
  • ўцягванне людзей у карпаратыўную жыццё, геймификация.


Ад Вас мы чакаем:

  • вышэйшая адукацыя;
  • вопыт працы ад 1 года ў напрамку маркетынг, event; выдатнае веданне і валоданне інструментамі брэнд-маркетынгу;
  • уменне працаваць у рэжыме шматзадачнасці, актыўная жыццёвая пазіцыя, адкрытасць новаму;
  • кахаць маркетынг ва ўсіх яго праявах.

Для нашых супрацоўнікаў Мы прапануем:

  • працу ў буйной стабільнай кампаніі з еўрапейскім стылем менеджменту; 
  • камфортны сучасны офіс у БЦ А-100, абсталяванай кухняй, зручныя шляхі зносін, аўта-і вяло-паркоўкі; 
  • афіцыйнае працаўладкаванне, усе сацыяльныя гарантыі; 
  • карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, шырокая сацыяльная праграма; 
  • неардынарныя задачы, якія спрыяюць развіццю і росту гарантаваныя; 
  • магчымасць спрабаваць новае, ўкараняць свае ідэі, распрацоўваць уласныя праекты; 
  • ўзровень заработнай платы залежыць ад узроўню кваліфікацыі і абмяркоўваецца па выніках гутаркі.


Спецыяліст па падборы персаналу АЗС: 8029-160-49-79

Кіраўнік аддзела сістэмнага адміністравання
Патрабаваны вопыт работы: 1-3 года

Поўная занятасць, поўны дзень


Асноўныя задачы, над якімі Вам трэба будзе працаваць:
  • арганізацыя і кантроль дзейнасці персаналу (сістэмных адміністратараў);
  • аказанне эфектыўнага сэрвісу на ўзроўні Першай лініі падтрымкі; 
  • суправаджэнне карыстальнікаў, адміністраванне прыкладнога праграмнага забеспячэння;
  • забяспечваць якасную і бесперабойную працу ІТ інфраструктуры;
  • адміністраванне ЛВС (LAN); 
  • суправаджэнне комплексных IT інфраструктур, суправаджэнне сістэм відэаназірання, слаботочных сістэм;
  • мадэрнізацыя і аптымізацыя існуючых IT-інфраструктур кліентаў з размеркаванай сеткавай структурай;
  • выдаленае (пры неабходнасці і лакальнае) адміністраванне сервераў / рабочых станцый і спадарожных інфраструктурных сэрвісаў. 
  • ўкараненне праграм, аўтаматызуюць бізнес-працэсы.

Ад Вас мы чакаем:

  • вопыт на ПА платформе 1С, аналітычныя сістэмы (Qlik, PowerBI, CRM, Bitrix24), серверныя рашэнні (microtik, cisco), маніторынг (Zabbix, servicedesk), кіраванне фронтэнда / бэкэнд, СВН, СКУД; 
  • практычны вопыт ўстаноўкі і налады кліенцкіх АС лінейкі Windows, IOS; 
  • практычны вопыт ўстаноўкі і налады кліенцкага ПА, ўстаноўка і абслугоўванне перыферыйнай офіснай тэхнікі; 
  • практычны вопыт па наладзе і суправаджэнню ЭСЧФ, ПА для Электроннага дэкларавання, ПА для ФСАН, Наладзе крыптаграфічнага па ЗАТ "Авесте". Інтэграцыі ЭСЧФ з 1С, сістэмы інтэрнэт-банк; 
  • вопыт мантажу ЛВС; 
  • валоданне TCP / IP, разуменне маршрутызацыі, практычны вопыт у пабудове сетак, практычны досвед налады сеткавага абсталявання, пажадана MikroTik;
  • веданне налады сеткавых службаў АС; 
  • адміністраванне Windows Server (Active Directory, DNS, DHCP, Terminal Server);
  • навыкі бізнес або сістэмнага аналізу; 
  • абавязковы бэкграўнд у ІТ праектах / адміністраванні / аўтаматызацыі.


Для нашых супрацоўнікаў Мы прапануем:

  • працу ў буйной стабільнай кампаніі з еўрапейскім стылем менеджменту;
  • камфортны сучасны офіс у БЦ А-100, абсталяванай кухняй, зручныя шляхі зносін, аўта-і вяло-паркоўкі; 
  • афіцыйнае працаўладкаванне, усе сацыяльныя гарантыі; 
  • карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, шырокая сацыяльная праграма; 
  • неардынарныя задачы, якія спрыяюць развіццю і росту гарантаваныя; 
  • магчымасць спрабаваць новае, ўкараняць свае ідэі, распрацоўваць уласныя праекты; 
  • ўзровень заработнай платы залежыць ад вынікаў работы і абмяркоўваецца на сумоўі.

Вядучы бізнес-аналітык аддзела аўтаматызацыі

Патрабаваны вопыт работы: не патрабуецца

Поўная занятасць, поўны дзень

Асноўныя задачы, над якімі Вам трэба будзе працаваць:

  • работы па ўкараненні і базаваму канфігураванню інфармацыйных сістэм 1С (абавязкова), BI (будзе перавагай) уключаючы інтэграцыі са іншымі інфармацыйнымі сістэмамі (формамі зваротнай сувязі з сайтаў і соц. сетак, чат-ботамі, мабільнымі прыкладаннямі);
  • правядзенне перамоў і ўдзел у працэсе заключэння дагавораў; 
  • складанне тэхнічных заданняў для канфігуратараў і распрацоўшчыкаў (у тым ліку інтэграцыйныя заданні API, WEB-сэрвісы); 
  • прыёмка і забеспячэнне тэставання выкананых ТЗ (выяўленне багаў); 
  • дакументаванне архітэктурных рашэнняў, абнаўленне дакументацыі; 
  • аналіз і выпраўленне праблем прадукцыйнасці ПА і сістэм; 
  • складанне мадэляў БП, дыяграм сутнасцяў / актыўнасці / станаў;
  • прототипирование інтэрфейсаў, складанне Статутам і дарожных карт праектаў;
  • вызначэнне магчымасці выкарыстання гатовых праграмных прадуктаў, ажыццяўляць іх суправаджэнне; 
  • камунікацыі з распрацоўшчыкамі праграмных прадуктаў;
  • прадастаўленне планаў і справаздач згодна патрабаванняў бізнесу;
  • дакументаванне ўсіх архітэктурных рашэнняў, пастаяннае абнаўленне дакументацыі; 
  • аўтаматызацыя асноўных бізнес-працэсаў.

Ад Вас мы чакаем:

  • абавязковае валоданне метадалогіямі (Agile, Scrum, Pmbook) інструментамі Jira, Confluence; 
  • вопыт кіравання камандамі ўкаранення, кантроль выканання; 
  • здольнасць знаходзіць лепшыя ІТ тэхналогіі для забеспячэння задач бізнесу;
  • навыкі бізнес або сістэмнага аналізу; 
  • праграмаванне, адміністраванне, веданне тэхналогій інтэграцыі (паслядоўнасць дзеянняў); 
  • абавязковы бэкграўнд у ІТ праектах / адміністраванні / аўтаматызацыі 1С 8.2 - 8.3, 1C Дакументазварот, BI Для нашых супрацоўнікаў

Мы прапануем:

  • працу ў буйной стабільнай кампаніі з еўрапейскім стылем менеджменту;
  • камфортны сучасны офіс у БЦ А-100, абсталяванай кухняй, зручныя шляхі зносін, аўта-і вяло-паркоўкі; 
  • афіцыйнае працаўладкаванне, усе сацыяльныя гарантыі; 
  • карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, шырокая сацыяльная праграма; 
  • неардынарныя задачы, якія спрыяюць развіццю і росту гарантаваныя; 
  • магчымасць спрабаваць новае, ўкараняць свае ідэі, распрацоўваць уласныя праекты; 
  • ўзровень заработнай платы залежыць ад вынікаў работы і абмяркоўваецца на сумоўі.

Спецыяліст па падборы персаналу АЗС: 8029-160-49-79

Інжынер-энергетык
Патрабаваны вопыт работы: 1-3 года

Поўная занятасць, поўны дзень

Асноўныя задачы, над якімі Вам трэба будзе працаваць:

  • Забеспячэнне безаварыйнай і бесперабойнай працы інжынернага абсталявання аб'ектаў АЗС; 
  • Забеспячэнне выканання заявак на няспраўнасці электратэхнічнага абсталявання (кантроль за выкананнем работ Падрадных арганізацый);
  • Забеспячэнне выканання заявак на няспраўнасці сантэхнічнага абсталявання (кантроль за выкананнем работ Падрадных арганізацый); 
  • Забеспячэнне (арганізацыя) падлучэння генератарнай ўстаноўкі ў моманты аварыйных адключэнняў аб'ектаў ад крыніц электразабеспячэння;
  • Выкананне работ па тэхнічным абслугоўванні і рамонту кацельнага і газавага абсталявання, ТРК;
  • Складанне справаздачнасці (электраэнергія, водазабеспячэнне).
Ад Вас мы чакаем:

  • Скончаная вышэйшая профільная адукацыя; 
  • ПК-карыстальнік; 
  • Вопыт электрамантажных работ (работ па абслугоўванню электрасетак 0,4 кв); 
  • Наяўнасць 3 групы па электрабяспецы;

Для нашых супрацоўнікаў Мы прапануем:

  • Стабільная беларуская кампанія з еўрапейскім стылем менеджменту; 
  • Новы сучасны офіс, зручныя шляхі зносін, аўта-і вяло-паркоўкі; 
  • Кампенсацыя амартызацыі і паліва; 
  • Афіцыйнае працаўладкаванне, усе сацыяльныя гарантыі; 
  • Карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў; Шырокая сацыяльная праграма; 
  • Магчымасць спрабаваць новае, ўкараняць свае ідэі, распрацоўваць уласныя праекты; 
  • Узровень заработнай платы залежыць ад узроўню кваліфікацыі і абмяркоўваецца па выніках гутаркі.
Спецыяліст па падборы персаналу АЗС: 8029-160-49-79
 

Пра мяне

Адукацыя

Апошнія 2 месцы працы (калі прымяніма)

Дадаткова

Адправiць запоўненую анкету

Анкета будзе адпраўлена ў аддзел персаналу А-100.