Карпаратыўнае жыццё

Сетка АЗС А-100 — месца для рэалізацыі свайго патэнцыялу

Мы вітаем крэатыўных i ініцыятыўных людзей. У нас пануе сяброўская атмасфера і ўзаемапавага. Мы ганарымся сваёй працай і робім яе з усёй адказнасцю і душой.

Што падабаецца супрацоўнікам у А-100*

  1. Дастойная і стабільная зарплата
  2. Сацыяльная праграма і разнастайныя бонусы для супрацоўнікаў
  3. Камфортныя ўмовы працы і яе разнастайнасць.
  4. Дружны калектыў
  5. Стабільнасць кампаніі
  6. Зручны графік працы
* Па выніках унутранага апытання супрацоўнікаў

А-100 — прафесіяналы, якія дасягаюць лепшых вынікаў

Вучымся
і развіваемся

Мы развіваем нашых супрацоўнікаў і пераймаем сучасныя тэндэнцыі і міжнародны досвед. Актуальныя канферэнцыі, выстаўкі, майстар-класы і семінары, кансультацыі ад прафесіяналаў — мы пастаянна вучымся. Аператары АЗС павышаюць кваліфікацыю і атрымліваюць разрад на курсах, а таваразнаўцы і начальнікі АЗС праходзяць карпаратыўнае навучанне. У 2018 годзе ў нас з’явіцца ўласны навучальны цэнтр, дзе мы самі будзем вучыць прафесіі аператара АЗС.

Кожны ўдзельнічае
ў развіцці кампаніі

Кожны супрацоўнік А-100 уплывае на развіццё сеткі праз планёркі, праектныя суполкі, мазгавыя штурмы. Мы вітаем смелыя ідэі і разам працуем, каб дасягнуць добрых вынікаў. А ў межах спецыяльнай праграмы «Шэфства на АЗС» офісныя супрацоўнікі дапамагаюць сваім калегам на запраўках.

А-100 — каманда, якая робіць агульную справу

Камунікуем
24/7

Мы выкарыстоўваем розныя каналы камунікацыі паміж супрацоўнікамі. Мы можам актыўна каментаваць, адказваць, удзельнічаць у абмеркаваннях — online або offline. Мы карыстаемся для камунікацыі аператыўнымі суполкамі ў Viber, карпаратыўным парталам і жывой стужкай на платформе Bitrix. У нас ёсць адкрытая суполка ў Facebook Работа в А-100 АЗС, дзе супрацоўнікі офіса і АЗС дзеляцца эмоцыямі і падзеямі паміж сабой і з усім астатнім светам.

Ствараем разам
унутраны свет А-100

У А-100 заўважаюць і цэняць добрыя справы. Мы ўзнагароджваем спецыяльным кубкам аддзел ці дэпартамент, які калегі найбольш актыўна дзякавалі за працоўныя дасягненні ці асабістую дапамогу.
Супрацоўнікі А-100 удзельнічаюць у творчых конкурсах, адзначаюць значныя падзеі, крэатывяць. Мы ладзім КВЗ, конкурсы «Каралева бензакалонкі», спаборніцтвы «Бойка каўбасак» і «Бойка паніні», «Чый чэк большы?». А па тэматычных пятніцах з задавальненнем пераапранаемся і пераўвасабляемся.

А-100 — каманда шчаслівых людзей

Адзначаем
лепшых

Мы заўсёды шануем выбітных супрацоўнікаў. Кожны тыдзень абіраем лепшых работнікаў АЗС па рэйтынгу продажаў, а кожны квартал — лепшых начальнікаў, таваразнаўцаў і ўласна АЗС. Раз на год у А-100 адзначаюцца «самыя-самыя». Таксама раз на год мы вылучаем найвыдатнейшых чальцоў каманды ў намінацыях «Зоркі А-100», «Герой года», «Чалавек года».

Адпачываем
разам

Калектыў А-100 за актыўны лад жыцця. Мы разам гуляем у боўлінг, ладзім велапрабегі, экскурсіі, вечара настольных гульняў, квэсты. У нас нават ёсць свая ўласная каманда па міні-футболу.


Вакансіі

Мы заўсёды рады бачыць у нашай камандзе таленавітых людзей. Праца ў сетцы АЗС А-100 — вельмі разнастайная. Структура сеткі АЗС уключае ў сябе 12 офісных падраздзяленняў, больш за 30 АЗС, СХН і кафэ.
Аператар АЗС (Мінск)

Абавязкі

  • Водпуск паліва і спадарожных тавараў.
  • Прыём, выкладка тавару, разгрузка машын з таварам.
  • Гатаванне фаст-фуду.
  • Падтрыманне чысціні і парадку на тэрыторыі.
  • Выконванне стандартаў абслугоўвання кліентаў, актыўныя продажы.

Патрабаванні

  • Адказнасць, арганізаванасць, камунікабельнасць.
  • Уменне знайсці падыход да кожнага кліента.
  • Граматнае маўленне.
  • Навучальнасць, імкненне развівацца.
  • Пажадана мець досвед працы з касавым апаратам.Умовы:

Умовы

  • Праца ў кампаніі, якая дынамічна развіваецца.
  • Магчымасць навучання і прафесійнага развіцця.
  • Праца ў маладым і дружным калектыве.
  • Дастойны афіцыйны заробак, (аклад+прэмія).
  • Сацыяльная стабільнасць.
  • Месца знаходжанне працоўнага месца падбіраем з улікам пажаданняў кандыдатаў.

Спецыяліст па падборы персаналу АЗС: Найденік Марыя, тэл: 8029-160-49-79


Сістэмны адміністратар

Абавязкі:

  • Устаноўка і абслугоўванне камп'ютэрнай і офіснай тэхнікі, аргтэхнікі;
  • Забеспячэнне працаздольнасці і бяспекі сеткі кампаніі;
  • Налада роутэраў і маршрутызатараў;
  • Устаноўка, налада і абнаўленне офіснага і прыкладнога ПА;
  • Тэхнічная падтрымка і дапамога карыстальнікаў.

Патрабаванні:

  • Скончаная профільная адукацыя;
  • Веды АС Microsoft Windows;
  • Разуменне VPN, NAT, DNS, VLAN;
  • Валоданне прадуктамі Microsoft, 1С, Кліент банк, касавае ПА і да т.п.;
  • Абавязкова наяўнасць правоў кат. В і асабістага аўтамабіля.

Умовы:

  • Праца ў хутка развіваемай кампаніі ў маладым і дружным калектыве;
  • Афармленне ў адпаведнасці з ПК РБ;
  • Стабільная выплата заработнай платы;
  • Аплата паліва, амартызацыі;
  • Карпаратыўная мабільная сувязь.

Спецыяліст па кадрах

Абавязкі:

  • Поўны цыкл кадравага справаводства;
  • Фарміраванне і вядзенне асабістых спраў супрацоўнікаў, працоўных кніжак;
  • Вядзенне адпачынкаў і графіка адпачынкаў;
  • Графікі і табеля уліку працоўнага часу (падсумаваны ўлiк) у першую чаргу !.

Патрабаванні:

    • Вышэйшая адукацыя;
    • Досвед працы ад года;
    • Веданне Працоўнага Кодэкса i 1С8.

Умовы:

  • Афіцыйнае афармленне;
  • Працу ў Кампаніі з амбіцыйнымі планамі;
  • Цікавую, дынамічную працу ў дружным калектыве.

кухар-універсал

Абавязкі:

  • Падрыхтоўка і падача страў у адпаведнасці з тэхналагічнымі картамі;
  • Выкананне тэрмінаў прыдатнасці і ўмоў захоўвання прадукцыі;
  • Кантроль якасці сыравіны і гатовай прадукцыі;
  • Аператыўнасць і праца ў камандзе;
  • Кантроль чысціні і парадку на рабочай зоне;
  • Праца ў халодным і гарачым цэхах.

Патрабаванні:

  • Досвед працы ў гэтай сферы ад 2 гадоў АБАВЯЗКОВА;
  • Веданне тэхналогіі падрыхтоўкі і рэцэптур;
  • Веданне тэхналогіі прыгатавання ежы і арганізацыі вытворчасці;
  • Жаданне прафесійна развівацца і працаваць на вынік;
  • Наяўнасть медыцынскай даведкі аб стане здароўя.

Умовы:

  • Праца ў хутка развіваемай кампаніі ў маладым і дружным калектыве;
  • Афармленне ў адпаведнасці з ПК РБ;
  • Стабільная выплата заработнай платы.
Маркетолаг-аналітык
Абавязкі:
  • уменне сістэматызаваць і аналізаваць дадзеныя, ўсталёўваць прычынна выніковыя сувязі і рабіць высновы, фармаваць прагнозы зыходзячы з наяўнай аналітыкі, ўважлівасць да дэталяў; 
  • актыўная жыццёвая пазіцыя, адкрытасць новаму, жаданне вывучаць і прапрацоўваць новую інфармацыю, жаданне разумець і дакопвацца да сутнасці;
  • уменне хутка навучацца, жаданне і зацікаўленасць развівацца.
Патрабаванні:
  • здзяйсненне валоданне Excel;
  • уменне працаваць у рэжыме шматзадачнасці, хуткасць і хуткасць рэакцыі;
  • уменне працаваць на вынік, несці адказнасць за прыняцце рашэнняў;
  • пройдзеныя курсы бізнес-аналітыка будуць Вашым перавагай.
Умовы:
  • ёсць магчымасць выдаленай працы і гнуткага графіка. Абавязкова вочнае прысутнасць 1 дзень у тыдзень занятасць - 0,5 стаўкі. Магчыма пашырэнне занятасці да 1,0 стаўкі;
  • буйная стабільная кампанія з еўрапейскім стылем менеджменту; 
  • новы сучасны офіс, зручныя шляхі зносін, аўта-і вяло-паркоўкі; 
  • афіцыйнае працаўладкаванне, усе сацыяльныя гарантыі; 
  • карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, шырокая сацыяльная праграма; 
  • неардынарныя задачы, якія спрыяюць развіццю і росту гарантаваныя;
  • магчымасць спрабаваць новае, ўкараняць свае ідэі, распрацоўваць уласныя праекты;
  • ўзровень заработнай платы залежыць ад узроўню кваліфікацыі і абмяркоўваецца па выніках гутаркі.




Трэйд-маркетолаг
Абавязкі:
  • праца па павелічэнні збыту па кірунку карпаратыўных продажаў у сегменце В2В;
  • праца па павелічэнні збыту па кірунку продажаў В2С: павелічэнне збыту продажаў нафтапрадуктаў, спадарожных тавараў (асартыменту міні-маркета, асартыменту фаст-фуда), спадарожных паслуг; 
  • распрацоўка механік збытавых акцый (у тым ліку, разлік акцый, ацэнка эфектыўнасці, разлік і кантроль выканання KPI акцый); 
  • ацэнка эфектыўнасці праводзяцца збытавых акцый, падрыхтоўка інфармацыйна-аналітычных справаздач па выніку правядзення акцый; 
  • арганізацыя і кантроль працэсу правядзення збытавых акцый;
  • аналіз дадзеных продажаў па кірунку NF, ацэнка патэнцыялу павелічэння збыту, распрацоўка мерапрыемстваў па павелічэнні збыту NF.
Патрабаванні:
  • выдатнае веданне і валоданне інструментамі рытэйл-маркетынгу, заснаванае на рэальным вопыце на рынку FMCG / рытэйла не менш за 1 года (маркетынг, продажу);
  • уменне фармаваць прычынна-выніковыя сувязі - распрацоўваць збытавыя актыўнасці ва ўзаемасувязі з патрабаванымі KPI, стратэгічнымі фокусамі кампаніі, дадзенымі па эфектыўнасці мерапрыемстваў, што праводзяцца ў мінулым перыядзе;
  • уменне хутка і дакладна лічыць, мадэляваць прагноз развіцця сітуацыі зыходзячы з наяўных даных;
  • уменне працаваць у рэжыме шматзадачнасці, актыўная жыццёвая пазіцыя, адкрытасць новаму.
Умовы:
  • буйная стабільная кампанія з еўрапейскім стылем менеджменту;
  • новы сучасны офіс, зручныя шляхі зносін, аўта-і вяло-паркоўкі; 
  • афіцыйнае працаўладкаванне, усе сацыяльныя гарантыі;
  • карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, шырокая сацыяльная праграма; 
  • неардынарныя задачы, якія спрыяюць развіццю і росту гарантаваныя;
  • магчымасць спрабаваць новае, ўкараняць свае ідэі, распрацоўваць уласныя праекты; 
  • ўзровень заработнай платы залежыць ад узроўню кваліфікацыі і абмяркоўваецца па выніках гутаркі.



Начальнік АЗС (Мінск)

Абавязкі:

  • Прасоўванне спадарожнага тавару на АЗС, кантроль выконвання планаў продажаў.
  • Кантроль працы персаналу на АЗС.
  • Кантроль за выконваннем стандартаў абслугоўвання кліентаў на АЗС.
  • Кантроль за тэхнічнай эксплуатацыяй АЗС.
  • Вядзенне справаздач.

Патрабаванні:

  • Вышэйшая тэхнічная адукацыя.
  • Абавязковы досвед працы на кіруючай пасадзе.
  • Абавязковы досвед у рытэйле ці нафтахімічнай сферы.
  • Досвед працы ў камерцыйных кампаніях.
  • Пажадана наяўнасць уласнага аўтамабілю.

Умовы:

  • Графік працы 5/2, субота і нядзеля - выходныя.
  • Праца ў кампаніі, якая дынамічна развіваецца.
  • Цікавая праца.
  • Дастойны афіцыйны заробак, (аклад+прэмія).
  • Сацыяльная стабільнасць.

Пра мяне

Адукацыя

Апошнія 2 месцы працы (калі прымяніма)

Дадаткова

Адправiць запоўненую анкету

Анкета будзе адпраўлена ў аддзел персаналу А-100.