Карпаратыўнае жыццё

Сетка АЗС А-100 — месца для рэалізацыі свайго патэнцыялу

Мы вітаем крэатыўных i ініцыятыўных людзей. У нас пануе сяброўская атмасфера і ўзаемапавага. Мы ганарымся сваёй працай і робім яе з усёй адказнасцю і душой.

Што падабаецца супрацоўнікам у А-100*

  1. Дастойная і стабільная зарплата
  2. Сацыяльная праграма і разнастайныя бонусы для супрацоўнікаў
  3. Камфортныя ўмовы працы і яе разнастайнасць.
  4. Дружны калектыў
  5. Стабільнасць кампаніі
  6. Зручны графік працы
* Па выніках унутранага апытання супрацоўнікаў

А-100 — прафесіяналы, якія дасягаюць лепшых вынікаў

Вучымся
і развіваемся

Мы развіваем нашых супрацоўнікаў і пераймаем сучасныя тэндэнцыі і міжнародны досвед. Актуальныя канферэнцыі, выстаўкі, майстар-класы і семінары, кансультацыі ад прафесіяналаў — мы пастаянна вучымся. Аператары АЗС павышаюць кваліфікацыю і атрымліваюць разрад на курсах, а таваразнаўцы і начальнікі АЗС праходзяць карпаратыўнае навучанне. У 2018 годзе ў нас з’явіцца ўласны навучальны цэнтр, дзе мы самі будзем вучыць прафесіі аператара АЗС.

Кожны ўдзельнічае
ў развіцці кампаніі

Кожны супрацоўнік А-100 уплывае на развіццё сеткі праз планёркі, праектныя суполкі, мазгавыя штурмы. Мы вітаем смелыя ідэі і разам працуем, каб дасягнуць добрых вынікаў. А ў межах спецыяльнай праграмы «Шэфства на АЗС» офісныя супрацоўнікі дапамагаюць сваім калегам на запраўках.

А-100 — каманда, якая робіць агульную справу

Камунікуем
24/7

Мы выкарыстоўваем розныя каналы камунікацыі паміж супрацоўнікамі. Мы можам актыўна каментаваць, адказваць, удзельнічаць у абмеркаваннях — online або offline. Мы карыстаемся для камунікацыі аператыўнымі суполкамі ў Viber, карпаратыўным парталам і жывой стужкай на платформе Bitrix. У нас ёсць адкрытая суполка ў Facebook Работа в А-100 АЗС, дзе супрацоўнікі офіса і АЗС дзеляцца эмоцыямі і падзеямі паміж сабой і з усім астатнім светам.

Ствараем разам
унутраны свет А-100

У А-100 заўважаюць і цэняць добрыя справы. Мы ўзнагароджваем спецыяльным кубкам аддзел ці дэпартамент, які калегі найбольш актыўна дзякавалі за працоўныя дасягненні ці асабістую дапамогу.
Супрацоўнікі А-100 удзельнічаюць у творчых конкурсах, адзначаюць значныя падзеі, крэатывяць. Мы ладзім КВЗ, конкурсы «Каралева бензакалонкі», спаборніцтвы «Бойка каўбасак» і «Бойка паніні», «Чый чэк большы?». А па тэматычных пятніцах з задавальненнем пераапранаемся і пераўвасабляемся.

А-100 — каманда шчаслівых людзей

Адзначаем
лепшых

Мы заўсёды шануем выбітных супрацоўнікаў. Кожны тыдзень абіраем лепшых работнікаў АЗС па рэйтынгу продажаў, а кожны квартал — лепшых начальнікаў, таваразнаўцаў і ўласна АЗС. Раз на год у А-100 адзначаюцца «самыя-самыя». Таксама раз на год мы вылучаем найвыдатнейшых чальцоў каманды ў намінацыях «Зоркі А-100», «Герой года», «Чалавек года».

Адпачываем
разам

Калектыў А-100 за актыўны лад жыцця. Мы разам гуляем у боўлінг, ладзім велапрабегі, экскурсіі, вечара настольных гульняў, квэсты. У нас нават ёсць свая ўласная каманда па міні-футболу.


Вакансіі

Мы заўсёды рады бачыць у нашай камандзе таленавітых людзей. Праца ў сетцы АЗС А-100 — вельмі разнастайная. Структура сеткі АЗС уключае ў сябе 12 офісных падраздзяленняў, больш за 30 АЗС, СХН і кафэ.
Аператар АЗС (Мінск)

Абавязкі:

  • Водпуск паліва і спадарожных тавараў.
  • Прыём, выкладка тавару, разгрузка машын з таварам.
  • Гатаванне фаст-фуду.
  • Падтрыманне чысціні і парадку на тэрыторыі.
  • Выконванне стандартаў абслугоўвання кліентаў, актыўныя продажы.

Патрабаванні:

  • Адказнасць, арганізаванасць, камунікабельнасць.
  • Уменне знайсці падыход да кожнага кліента.
  • Граматнае маўленне.
  • Навучальнасць, імкненне развівацца.
  • Пажадана мець досвед працы з касавым апаратам.Умовы:

  • Праца ў кампаніі, якая дынамічна развіваецца.
  • Магчымасць навучання і прафесійнага развіцця.
  • Праца ў маладым і дружным калектыве.
  • Дастойны афіцыйны заробак, (аклад+прэмія).
  • Сацыяльная стабільнасць.
  • Месца знаходжанне працоўнага месца падбіраем з улікам пажаданняў кандыдатаў.
Адраса АЗС з вакансіямі:
1. АЗС № 2, д. Баравая, 7, 8-044-500-44-50, Арсеній Віктаравіч;
2. АЗС №13, вул. Радзіальная, 13А, 8-044-500-44-56, Яўгеній Уладзіміравіч;
3. АЗС № 15, вул. Прамысловая, 2Б, 8-044-500-44-54, Міхаіл Пятровіч;
4. АЗС № 20, Даўгінаўскі тракт, 190, 8-044-500-45-38, Дзяніс Игаравіч;
5. АЗС № 21, вул. Ваўпшасава, 40, 8-044-500-44-62, Марыя Васильўна.


Сістэмны адміністратар

Абавязкі:

• ўстаноўка і абслугоўванне кампутарнай і офіснай тэхнікі, аргтэхнікі, унутранай АТС;

• забеспячэнне працаздольнасці і бяспекі сеткі кампаніі;

• налада роутэраў і маршрутызатараў;

• ўстаноўка, налада і абнаўленне офіснага і прыкладнога ПА;

• забеспячэнне рэзервовага капіявання дадзеных (аднаўленне дадзеных пры неабходнасці);

• праектаванне, пракладка ЛВС і камер відэаназірання;

• тэхнічная падтрымка і дапамога карыстальнікаў;

• аператыўнае вызначэнне і ліквідацыю няспраўнасцяў на АЗС.

 

Патрабаванні:

• уменні праводзіць дэкабеліраванне ў сервярных шафах;

• закончаная профільная адукацыя;

• веды АС Microsoft Windows;

• разуменне VPN, NAT, DNS, VLAN, IPsec.

• валоданне прадуктамі Microsoft, 1С, Кліент банк, касавае ПА і да т.п.

• абавязкова наяўнасць правоў кат. В і асабістага аўтамабіля.

 

Ўмовы:

• праца ў хутка развіваемай кампаніі ў маладым і дружным калектыве;

• афармленне ў адпаведнасці з ТК РБ;

• стабільная выплата заработнай платы;

• аплата паліва, амартызацыі;

• карпаратыўная мабільная сувязь.

 

Бухгалтар па ўліку ТМЦ

Абавязкі:

• першасныя ўліковыя дакументы, арганізацыя паступлення, руху ТМЦ;

• ўлік вытворчых запасаў, ўвод ТМЦ ў эксплуатацыю;

• адлюстраванне аперацый на рахунках бухгалтарскага ўліку;

• інвентарызацыя разлікаў з пакупнікамі і пастаўшчыкамі;

• бухгалтарскі ўлік ПДВ (вылік, аднаўленне і падлік ПДВ);

• бухгалтарскі ўлік рэкламных акцый і гульняў.

 

Патрабаванні:

• закончаная вышэйшая профільная адукацыя;

• вопыт працы на ўчастку па ўліку ТМЦ ад 2-х гадоў;

• ўважлівасць, уседлівасць, высокая працаздольнасць.

 

Умовы:

• праца ў хутка развіваемай кампаніі ў маладым і дружным калектыве;

• афармленне ў адпаведнасці з ТК РБ;

• стабільная выплата заработнай платы.

Аналітык аддзела продажаў і маркетынгу

Абавязкі:

• маркетынгавыя даследаванні на мэтавых рынках;

• удзел у распрацоўцы стратэгіі прасоўвання, а таксама маніторынгу яе рэалізацыі;

• аналіз кан'юнктуры рынку АЗС, рытэйла;

• маніторынг ступені задаволенасці кліентаў;

• распрацоўка праграмы па павышэнню канкурэнтаздольнасці камерцыйнага прапановы;

• распрацоўка праграмы па стымуляванню продажаў, рэкамендацыі па выбары рынку ў адпаведнасці з наяўнымі рэсурсамі;

• аналіз цэнаўтварэння на мэтавых рынках прасоўвання, удзельнічаць у фарміраванні цэнавай палітыкі;

• аналіз канкурэнтнай асяроддзя;

• упраўленне адным ці некалькімі праектнымі напрамкамі аддзела;

• аперацыйны аналіз Кампаніі;

• падрыхтоўка матэрыялаў (аперацыйныя мадэлі, прэзентацыі) для акцыянераў, топ-менеджменту;

• вывучэнне рынку (ацэнка ёмістасці, прагноз развіцця, разлік долі, пошук і аналіз новых рынкаў і ніш, маніторынг і ацэнка дзейнасці канкурэнтаў: коштавая палітыка, акцыі, дынаміка развіцця, перавагі і слабыя бакі);

• маркетынгавыя даследаванні кліенцкай базы;

• удзел у распрацоўцы мерапрыемстваў па павышэнню лаяльнасці і задаволенасці кліентаў.

 

Патрабаванні:

• вышэйшая адукацыя (маркетынг, эканоміка, фінансы, аўдыт);

• досвед працы ў сферы маркетынгу, стратэгіі або бізнес-планавання ад 2 гадоў;

• прасунуты карыстальнік Excel, PowerPoint;

• навыкі працы з вялікімі масівамі дадзеных;

• вітаецца веданне англійскай мовы (upper intermediate);

• актыўнасць і настойлівасць, псіхалагічная ўстойлівасць, мэтанакіраванасць, добрыя аналітычныя здольнасці, уменне выбудоўваць ўзаемасувязі са сумежнымі падраздзяленнямі;

• гатоўнасць да ненармаваным працоўным графіку.

 

Умовы:

• праца ў стабільнай кампаніі ў камандзе прафесіяналаў;

• годная аплата працы (па выніках субяседавання);

• добрыя ўмовы працы, магчымасць кар'ернага росту.

Загадчык кафэ/вытворчасцю

Абавязкі:

• агульнае кіраўніцтва, кантроль і забеспячэнне ўстойлівай і бесперабойнай работы аб'екта грамадскага харчавання;

• распрацоўка і ўкараненне канцэпцыі развіцця грамадскага харчавання;

• кантроль працы кафэ, аналіз і ацэнка фінансавых вынікаў работы кафэ;

• арганізацыя работы з кантралюючымі органамі.

 

Патрабаванні:

• вышэйшая адукацыя;

• абавязковы вопыт працы заг. вытворчасцю або ўпраўляючым не менш за 3-х гадоў;

• веданне заканадаўства ў галіне грамадскага харчавання;

• добрае веданне пакета офісных праграм і 1С:8;

• высокі ўзровень самаарганізацыі і адказнасці, жаданне і ўменне працаваць на вынік;

• наяўнасць пасведчання кіроўцы асабістага аўтамабіля абавязкова;

• мы шукаем адказнага і дасведчанага супрацоўніка які зможа арганізаваць працу, не забываючы пры гэтым аб санітарных правілах і нормах.

 

Умовы:

• годнае ўзнагароджанне (абмяркоўваецца з паспяховым кандыдатам);

• магчымасць прафесійнага і кар'ернага росту;

• малады і пазітыўны калектыў;

• праца ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

Спецыяліст па закупках нафтапрадуктаў

Абавязкі:

• бесперабойнае забеспячэнне аўтамабільным палівам, усталяванага НПА Рэспублікі Беларусь якасці;

• вядзенне рознічнага (АЗС) і карпаратыўнага (В2В) бізнесу з выкананнем бюджэту закупак і выкананнем зацверджаных планавых гадавых паказчыкаў у частцы дасягнення фінансавых вынікаў пры рэалізацыі зацвярджаюцца на год стратэгіі;

• арганізацыя і кіраўніцтва закупкамі паліва аўтамабільнага па ўсім гандлёвага асартыменту;

• вызначэнне аб'ёмаў закупак і ўдзел у цэнаўтварэнні (опт, розніца);

• выкананне мэтавых паказчыкаў па валавому даходу па НП, іншых паказчыкаў.

• аптымізацыя лагістыкі паставак паліва і складской лагістыкі.

 

Патрабаванні:

• абавязковы вопыт у закупах НП не менш 2-х гадоў;

• навыкі правядзення перамоў;

• пажаданы вопыт продажаў у сегменце В2В.

• абавязкова наяўнасць правоў кат. В. і асабістага аўтамабіля.

 

Умовы:

• праца ў стабільнай кампаніі ў камандзе прафесіяналаў;

• годная аплата працы (па выніках субяседавання);

• добрыя ўмовы працы, магчымасць кар'ернага росту.

Спецыяліст па карпаратыўных продажах

Абавязкі:

• пошук і прыцягненне новых кліентаў;

• правядзенне перамоваў з першымі асобамі кампаній;

• пабудова доўгатэрміновых партнёрскіх адносін з кампаніямі;

• выкананне планаў продажаў у сегменце b2b;

• кантроль дэбіторскай запазычанасці;

• унясенне інфармацыі аб праведзенай рабоце ў CRM;

• правядзенне тэлефонных перамоваў, сустрэч і прэзентацый з патэнцыяльнымі кліентамі;

• падрыхтоўка справаздачнасці па праведзенай працы.

 

Патрабаванні:

• вопыт працы ў актыўных продажах і працы з карпаратыўнымі кліентамі;

• вопыт "халодных" званкоў і вядзення перамоў;

• вышэйшую адукацыю;

• «прасунуты» ПК-карыстальнік (1C, Word, Excel, Outlook, CRM і інш);

• пераканаўчыя камунікатыўныя навыкі;

• гатоўнасць да разъездному характары працы.

• наяўнасць аўтамабіля абавязкова.

 

Умовы:

• буйная і стабільная Кампанія;

• зручнае і камфортнае працоўнае месца;

• своечасовая і высокая заработная плата;

• магчымасці кар'ернага росту і развіцця.

Электраслесар па рамонту абсталявання

Абавязкі:

• рамонт і абслугоўванне абсталявання АЗС (ТРК, ГРК);

• выкананне не складаных відаў электроработ, хозработ (рамонту вонкавага і ўнутранага асвятлення, кабельных ліній, шчытоў асвятлення).

 

Патрабаванні:

• абавязкова наяўнасць электратэхнічнага адукацыі і 3 групы электрабяспекі;

• абавязкова наяўнасць правоў кат. В. (службовы аўтамабіль);

• наяўнасць асабістага аўтамабіля (выкарыстоўваецца рэдка, у выпадку крайняй неабходнасці).

 

Умовы:

• праца ў стабільнай кампаніі;

• своечасовая выплата заработнай платы, сацыяльныя гарантыі;

• графік працы 2/2 з 8:00 да 20:00;

• прадастаўленне рабочага адзення;

• кампенсацыя выдаткаў на паліва і амартызацыю.

Спецыяліст па ўнутраных камунікацыях і карпаратыўных мерапрыемстваў

Абавязкі:

• арганізацыя мерапрыемстваў па працы з унутраным і вонкавым HR - брэнд кампаніі, унутраным PR;

• трансляцыя каштоўнасцяў, правілаў, патрабаванняў супрацоўнікам кампаніі, падтрыманне і развіццё карпаратыўнай культуры А-100 АЗС;

• рэалізацыя плана ўнутрыкарпаратыўных мерапрыемстваў, актыўнасці і сацыяльнай праграмы (уключаючы распрацоўку праектаў і кантэнту з «0» і «пад ключ»);

• кантроль бюджэту на карпаратыўныя мерапрыемствы;

• распрацоўка і рэалізацыя медыя-плана для ўсіх каналаў ўнутраных камунікацый (карпаратыўны партал, карпаратыўныя групы/чаты, інфармацыйныя дошкі, і г. д.);

• узаемадзеянне з пастаўшчыкамі (тавараў, паслуг), дакументаабарот, справаздачнасць;

• падрыхтоўка інфармацыйнага матэрыялу для знешніх карпаратыўных каналаў (сайт, група ў fb)

• пастаяннае ўзаемадзеянне з унутранай аўдыторыяй (персанал офіса і АЗС), забеспячэнне зваротнай сувязі, ўлік задаволенасці супрацоўнікаў, кіраванне інфармацыяй;

• кіраванне карпаратыўнай бібліятэкі.

• выраб бэджаў, курыраванне ўчастка "карпаратыўная мабільная сувязь", закупкі сувенірнай і падарункавай прадукцыі.

 

Патрабаванні:

• скончаная вышэйшая адукацыя (PR / HR / маркетынг пераважныя);

• вопыт працы ў патрабаванай сферы абавязковы – не менш за 1, 5 гадоў;

• вітаецца досвед працы ў HR-аддзелах буйных кампаній або event-агенцтвах;

• пісьменная гаворка, выдатнае веданне рускай мовы і ўпэўненае - беларускай;

• абавязковы вопыт арганізацыі мерапрыемстваў (event, выставы, канферэнцыі і да т. п.);

• упэўнены ПК-карыстальнік, выдатнае валоданне інструментамі MS Office, апрацоўкі фатаграфій;

• уменне працаваць у камандзе, ва ўмовах зменлівай асяроддзя, шматзадачнасці, жорсткіх абмежаванняў па часе.

 

Умовы:

• праца ў Кампаніі з амбіцыйнымі планамі і магчымасцю рэалізацыі ўласных ідэй;

• цікавая, крэатыўная праца ў дружным калектыве;

• годны ўзровень аплаты працы (абмяркоўваецца па выніках субяседавання).

Начальнік АЗС (Мінск)

Абавязкі:

  • Прасоўванне спадарожнага тавару на АЗС, кантроль выконвання планаў продажаў.
  • Кантроль працы персаналу на АЗС.
  • Кантроль за выконваннем стандартаў абслугоўвання кліентаў на АЗС.
  • Кантроль за тэхнічнай эксплуатацыяй АЗС.
  • Вядзенне справаздач.

Патрабаванні:

  • Вышэйшая тэхнічная адукацыя.
  • Абавязковы досвед працы на кіруючай пасадзе.
  • Абавязковы досвед у рытэйле ці нафтахімічнай сферы.
  • Досвед працы ў камерцыйных кампаніях.
  • Пажадана наяўнасць уласнага аўтамабілю.

Умовы:

  • Графік працы 5/2, субота і нядзеля - выходныя.
  • Праца ў кампаніі, якая дынамічна развіваецца.
  • Цікавая праца.
  • Дастойны афіцыйны заробак, (аклад+прэмія).
  • Сацыяльная стабільнасць.

Спецыяліст па маркетынгу і PR

Абавязкі:

  • удзел у распрацоўцы маркетынгавай стратэгіі гадавой/праектнай/прадуктовай;
  • рэалізацыя зацверджанай маркетынгавай палітыкі кампаніі пры дапамозе: СМІ, інтэрнэт-рэкламы, знешняй рэкламы, радыё, удзел у выставах, тэматычных мерапрыемствах;
  • упраўленне іміджавымі рэкламнымі кампаніямі: распрацоўка і рэалізацыя;
  • упраўленне бюджэтам у рамках праектаў: рэклама і PR, інтэрнэт-прасоўванне;
  • справаздачнасць і дакументаабарот у рамках праектаў;
  • напаўненне графічным і тэкставым кантэнтам (самастойнае напісанне тэкстаў і далейшае размяшчэнне на сайце), аптымізацыя і прасоўванне сайта кампаніі;
  • праца з афіцыйнымі акаўнтамі кампаніі ў сацыяльных сетках.

Патрабаванні:

  • валоданне практычнымі навыкамі вядзення PR-праектаў;
  • разуменне прынцыпаў інтэрнэт-маркетынгу і прасоўвання ў інтэрнэце;
  • базавыя навыкі CorelDRAW, Photoshop (самастойнае стварэнне візуальнага кантэнту на аснове зацверджаных Key visual);
  • пісьменная рэч, уменні пісаць звязаныя і зразумелыя тэксты;
  • добры ўзровень беларускай мовы - будзе перавагай;
  • уменне працаваць у жосткіх часовых рамках і шматзадачнасці без страты якасці.

Умовы:

  • праца ў Кампаніі з амбіцыйнымі планамі і магчымасцю рэалізацыі ўласных ідэй;
  • цікавая, крэатыўная праца ў дружным калектыве;
  • годны ўзровень аплаты працы (абмяркоўваецца па выніках субяседавання).
Спецыяліст па візуальных камунікацыях

Абавязкі:

·    распрацоўка макетаў матэрыялаў згодна з брендбуку кампаніі;  
·    закрыццё заявак на выраб інфармацыйных і навігацыйных матэрыялаў; 
·    распрацоўка і рэалізацыя канцэпцыі тэматычнага і сезоннага афармлення ТА сеткі;
·    распрацоўка афармлення гандлёвых залаў; 
·   распрацоўка экстэр'ерных графічных рашэнняў; 
·    арганізацыя фотасесій;
·    узаемадзеянне з падрадчыкамі;
·    дакументаабарот, справаздачнасць.

 
Патрабаванні:

·    вышэйшая профільная адукацыя;

·    навыкі працы llustrator, CorelDRAW, Photoshop;

·    добры ўзровень беларускай мовы - будзе перавагай;

·    уменне працаваць у жорсткіх часовых рамках i шматзадачнасці.


Пра мяне

Адукацыя

Апошнія 2 месцы працы (калі прымяніма)

Дадаткова

Адправiць запоўненую анкету

Анкета будзе адпраўлена ў аддзел персаналу А-100.