Карпаратыўнае жыццё

Сетка АЗС А-100 — месца для рэалізацыі свайго патэнцыялу

Мы вітаем крэатыўных i ініцыятыўных людзей. У нас пануе сяброўская атмасфера і ўзаемапавага. Мы ганарымся сваёй працай і робім яе з усёй адказнасцю і душой.

Што падабаецца супрацоўнікам у А-100*

  1. Дастойная і стабільная зарплата
  2. Сацыяльная праграма і разнастайныя бонусы для супрацоўнікаў
  3. Камфортныя ўмовы працы і яе разнастайнасць.
  4. Дружны калектыў
  5. Стабільнасць кампаніі
  6. Зручны графік працы
* Па выніках унутранага апытання супрацоўнікаў

А-100 — команда, которая делает общее дело


Вакансіі

Мы заўсёды рады бачыць у нашай камандзе таленавітых людзей. Праца ў сетцы АЗС А-100 вельмі разнастайная. Структура сеткі АЗС уключае ў сябе 12 офісных падраздзяленняў, больш за 30 АЗС, склад захоўвання нафтапрадуктаў і кафэ. Калі вы разглядаеце вакансію прадаўца і аператара АЗС, вы можаце запісацца на сумоўе анлайн!
Таваразнаўца (Мінск)

Абавязкі

  • Валоданне асноваў таваразнаўства, стандартаў і тэхнічных умоў на тавары, умоваў захоўвання і транспортыроўкі тавараў.
  • Веданне метадаў ўліку таварна-матэрыяльных каштоўнасцяў, аналіз дынамікі попыту.
  • Прыняцце ўдзелу ў складанні планаў тавараабароту і таварнага забеспячэння.
  • Праца з пастаўшчыкамі.

Патрабаванні

  • Валоданне асноваў таваразнаўства, стандартаў і тэхнічных умоў на тавары, умоваў захоўвання і транспортыроўкі тавараў.
  • Веданне метадаў ўліку таварна-матэрыяльных каштоўнасцяў, аналіз дынамікі попыту.
  • Прыняцце ўдзелу ў складанні планаў тавараабароту і таварнага забеспячэння.
  • Праца з пастаўшчыкамі.

Умовы

  • Графік працы (5/2, субота і нядзеля – выхадныя).
  • Валоданне асноваў таваразнаўства, стандартаў і тэхнічных умоў на тавары, умоваў захоўвання і транспортыроўкі тавараў.
  • Веданне метадаў ўліку таварна-матэрыяльных каштоўнасцяў, аналіз дынамікі попыту.
  • Прыняцце ўдзелу ў складанні планаў тавараабароту і таварнага забеспячэння.
  • Праца з пастаўшчыкамі.
Спецыяліст па падборы персаналу АЗС: 8029-160-49-79
Аператар АЗС г.Мінск

Абавязкі

  • Водпуск паліва і спадарожных тавараў.
  • Прыём, выкладка тавару.
  • Гатаванне фаст-фуду.
  • Падтрыманне чысціні і парадку на тэрыторыі ў памяшканні АЗС.
  • Выконванне стандартаў абслугоўвання кліентаў, актыўныя продажы.

Патрабаванні

  • Адказнасць, арганізаванасць, камунікабельнасць.
  • Уменне знайсці падыход да кожнага кліента.
  • Граматнае маўленне.
  • Навучальнасць, імкненне развівацца.
  • Пажадана мець досвед працы з касавым апаратам.

Умовы

  • Праца ў кампаніі, якая дынамічна развіваецца.
  • Магчымасць навучання і прафесійнага развіцця.
  • Праца ў маладым і дружным калектыве.
  • Дастойны афіцыйны заробак, (аклад+прэмія).
  • Сацыяльныя гарантыі.
  • Месца знаходжанне працоўнага месца падбіраем з улікам пажаданняў кандыдатаў.

Спецыяліст па падбору персаналу АЗС: 8029-160-49-79

Прадавец АЗС г.Мінск

Абавязкі

  • Водпуск паліва і спадарожных тавараў.
  • Прыём, выкладка тавару.
  • Гатаванне фаст-фуду.
  • Падтрыманне чысціні і парадку на тэрыторыі ў памяшканні АЗС.
  • Выконванне стандартаў абслугоўвання кліентаў, актыўныя продажы.

Патрабаванні

  • Адказнасць, арганізаванасць, камунікабельнасць.
  • Уменне знайсці падыход да кожнага кліента.
  • Граматнае маўленне.
  • Навучальнасць, імкненне развівацца.
  • Пажадана мець досвед працы з касавым апаратам.

Умовы

  • Праца ў кампаніі, якая дынамічна развіваецца.
  • Магчымасць навучання і прафесійнага развіцця.
  • Праца ў маладым і дружным калектыве.
  • Дастойны афіцыйны заробак, (аклад+прэмія).
  • Сацыяльныя гарантыі.
  • Месца знаходжанне працоўнага месца падбіраем з улікам пажаданняў кандыдатаў.

Спецыяліст па падбору персаналу АЗС: 8029-160-49-79

Катэгарыйны менеджар (Food, Fast Food)

Абавязкі:

  • Кіраванне асартыментам катэгорыі тавару грамадскае харчаванне: штомесячныя навінкі, тэхналагічныя карты, акты кантрольнай прапрацоўкі;
  • Навучанне кіраўнікоў тэхналогіі падрыхтоўкі новай прадукцыі;
  • Праца з пастаўшчыкамі: пошук, перамовы, заключэнне дагавораў, кантроль выканання дагаворных абавязацельстваў;
  • Кіраванне катэгорыяй КАВА: укараненне, кантроль прапрацоўкі кававых напояў, адпаведнасць тэхналагічных картак, правядзенне дэгустацый;
  • Заказ абсталявання (вітрыны, кава-машыны і т. д., прадукцыі і абсталявання для выязных мерапрыемстваў);
  • Кантроль своечасовага паступлення замоўленых тавараў;
  • Прапрацоўка ў частцы навінак, планаграм;
  • Аналіз фінансавых паказчыкаў катэгорыі;
  • Фарміраванне справаздачнасці.

Патрабаванні:

  • Вопыт працы ў закупках тавараў ад 2-х гадоў (вопыт працы ў рознічных сетках, у грамадскім харчаванні - будзе перавагай);
  • Вышэйшая адукацыя;
  • Веданне працэсаў закупак і НД ў частцы грамадскага харчавання;
  • Веды складання калькуляцыонных карт, тэхналагічнай карты;
  • Адказнасць, аналітычны склад розуму, уменне працаваць у рэжыме шматзадачнасці.

Умовы:

  • Праца ў дынамічна развіваемай кампаніі з амбіцыйнымі планамі;
  • Цікавая праца ў дружным калектыве;
  • Годны ўзровень аплаты працы (абмяркоўваецца па выніках сумоўя);
  • Аплата паліва і амартызацыі.
Кіраўнік рознічнага аб'екта

Патрабаваны вопыт работы: 3-6 гадоў

Поўная занятасць, поўны дзень.

Асноўныя задачы, над якімі Вам трэба будзе працаваць: 

  • Матывацыя персаналу
  • Адсочванне і кантроль за выкананнем пастаўленых задач
  • Кантроль і забеспячэнне выкананне планавых паказчыкаў АЗС з выкананнем мерапрыемстваў накіраваных на павелічэнне продажаў
  • Арганізацыя патрабаванага ўзроўня сэрвісу на АЗС.
  • Выкананне тэрмінаў завяршэння задач парадкаванне задач
Ад Вас мы чакаем:

  • Праца ў рэжыме шматзадачнасці кіраванне продажамі
  • Веданне асноў катэгарыйны менеджменту, мэрчэндайзінг
  • Таваразнаўства (прыёмка, спісанне тавару, дакументаабарот) Ўпэўненае карыстанне Word, Excel, 1C Гандаль
  • Наяўнасць якасцяў лідэра
  • Уменне аналізаваць, адаптавацца і спраўляцца са зменам.
Для нашых супрацоўнікаў Мы прапануем:

  • Буйная стабільная кампанія з еўрапейскім стылем менеджменту;
  • Афіцыйнае працаўладкаванне, усе сацыяльныя гарантыі;
  • Карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў;
  • Шырокая сацыяльная праграма;
  • Неардынарныя задачы, якія спрыяюць развіццю і росту гарантаваныя;
  • Магчымасць спрабаваць новае, ўкараняць свае ідэі, распрацоўваць уласныя праекты;
  • Узровень заработнай платы залежыць ад узроўню кваліфікацыі і абмяркоўваецца па выніках гутаркі.

Спецыяліст па падборы персаналу АЗС: 8029-160-49-79
Маркетолаг напрамкі Non Fuel

Патрабаваны вопыт работы: 1-3 года

Поўная занятасць, поўны дзень


Асноўныя задачы, над якімі Вам трэба будзе працаваць:

  • забеспячэнне рэалізацыі актыўнасці, прома-планаў, справаздачы па эфектыўнасці, тэставанне праектаў NF;
  • правядзенне і кантроль маркетынгу ў існуючых сегментах кліентаў В2С, В2В, правядзенне даследаванняў, апытанняў; 
  • распрацоўка і рэалізацыя прома-планаў, прома-календароў па кірунку па кожнаму сегменту, па праектах напрамкі, падрыхтоўка і абарона ў сваёй зоне адказнасці;
  •  каардынацыя з брэнд-стратэгіяй ўсіх рэкламных матэрыялаў і акцый, інфармаванне сумежных падраздзяленняў і АЗС, забеспячэнне матэрыяламі АЗС;
  • рэгулярнае правядзенне маніторынгу рынку, трэндаў, канкурэнтаў, фудритейла, падрыхтоўка вынікаў, ўнясенне прапаноў;
  • маніторынг і пошук падрадчыкаў, камунікацыі, забеспячэнне дакументазвароту; 
  • вядзенне дагавораў, падрыхтоўка ТЗ на рэалізацыю, загады, справаздачнасць у сваёй зоне адказнасці.

Ад Вас мы чакаем:

  • вышэйшую адукацыю па спецыяльнасці маркетынг, менеджмент;
  • вопыт работы ад 2 гадоў;
  • вопыт кіраванне прадуктам, прома-календарамі, камунікацыі, маркетынгавыя даследаванні;
  • выдатнае веданне і валоданне інструментамі маркетынгу;
  • уменне працаваць у рэжыме шматзадачнасці, актыўная жыццёвая пазіцыя, адкрытасць новаму;
  • кахаць маркетынг ва ўсіх яго праявах.

Для нашых супрацоўнікаў Мы прапануем:

  • працу ў буйной стабільнай кампаніі з еўрапейскім стылем менеджменту;
  • камфортны сучасны офіс у БЦ А-100, абсталяванай кухняй, зручныя шляхі зносін, аўто і вяло-паркоўкі;
  • афіцыйнае працаўладкаванне, усе сацыяльныя гарантыі;
  • карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, шырокая сацыяльная праграма;
  • неардынарныя задачы, якія спрыяюць развіццю і росту гарантаваныя;
  • магчымасць спрабаваць новае, ўкараняць свае ідэі;
  • ўзровень заработнай платы залежыць ад узроўню кваліфікацыі і абмяркоўваецца па выніках гутаркі.


Спецыяліст па падборы персанала АЗС: 8029-160-49-79


Спецыяліст па карпаратыўных закупках
Асноўныя задачы, над якімі вам трэба будзе працаваць: • ажыццяўляць ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку працу па арганізацыі закупак тавараў (работ, паслуг), у тым ліку, па правядзенні перамоваў (іншых відах працэдур закупак); • распрацоўваць (удзельнічаць у распрацоўцы) і рыхтаваць да сцвярджэння праекты гадавых планаў па закупках з улікам сродкаў, выдзеленых арганізацыяй на чарговы фінансавы (бюджэтны) год для ажыццяўлення працэдур закупак; • суправаджаць карпаратыўныя закупкі ў сістэме CRM, у тым ліку збіраць інфармацыю аб пастаўшчыках і ўносіць у сістэму СRM, афармляць канкурэнтныя лісты і праводзіць працэдуру перамоваў з пастаўшчыкамі; • забяспечваць своечасовае размяшчэнне інфармацыі аб закупках на афіцыйным сайце і сеткі Інтэрнэт; • вывучаць кан'юнктуру рынку, аналізаваць інфармацыю, неабходную для ажыццяўлення працэдур закупак; • рыхтаваць матэрыялы па прэтэнзіям да пастаўшчыкоў (падрадчыкаў, выканаўцаў), ўзгадняць з імі змены умоў заключаных дагавораў. Атрыманне ТМЦ; • дакументальнае суправаджэнне ДТЗ (ДТЗ на ТРК, пашкоджанне маёмасці кампаніі). Збор і падрыхтоўка дакументаў, адказаў на запыты страхавых кампаній. Кантроль кампенсацый. Ад вас мы чакаем: • уменне чытаць ТЭЗ рознай складанасці і тэматыкі; • веданне прынцыпаў цэнаўтварэння, прынцыпаў працы імпарцёраў, дылераў, рэсэлераў і т.п; • валоданне ведамі і навыкамі складскога ўліку, ПБ, ОТ; • уменне працаваць з БСО, першаснай дакументацыяй, актамі, прэтэнзійнымі дакументамі; • валоданне праграмамі Word, Excel, OutLook абавязкова; • вялікі досвед працы ў CRM; Для нашых супрацоўнікаў мы прапануем: • працу ў крутой і драйвовой кампаніі; • цікавыя і яркія выклікі; • магчымасць развіць кампетэнцыі, атрымаць унікальны вопыт у новай для рынку РБ сферы; • ёсць магчымасць сумяшчаць офіс або выдаленае месца працы; • карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, шырокая сацыяльная праграма; • неардынарныя задачы, якія спрыяюць развіццю і росту гарантаваныя; • магчымасць прафесійнай рэалізацыі (гарызантальны або вертыкальны рост).
Сістэмны адміністратар
Асноўныя задачы, над якімі Вам трэба будзе працаваць:

- ўстаноўка і абслугоўванне кампутарнай і офіснай тэхнікі, аргтэхнікі, IP;
- забеспячэнне працаздольнасці і бяспекі сеткі кампаніі, вядзенне дакументацыі; - налада роутеров і маршрутызатараў, wi-fi кропак;- ўстаноўка, налада і абнаўленне офіснага і прыкладнога ПА;
- камунікацыі і кантроль якасці выканання работ падрадных арганізацыі;
- тэхнічная падтрымка і дапамога карыстальнікаў;
- аператыўнае вызначэнне і ліквідацыя няспраўнасцяў на АЗС;

Ад Вас мы чакаем:

- вы акуратны пры выкананні работ, адказныя, любіце вучыцца;
- у вас ёсць веды АС Microsoft Windows 7-10, 1С 8, Office 365, інтэрнэт-банкаў, СЭД, Битрикс24, Kaspersky ES, BI-сістэм,
- разумееце, як працуе TCP \ IP, AD, DHCP, DNS, RDP;
- прыязныя і не схільныя стрэсу; 
- наяўнасць аўто.

Для нашых супрацоўнікаў Мы прапануем:

- працу ў круты і драйвовой кампаніі;
- цікавыя і яркія выклікі;
- магчымасць развіць кампетэнцыі, атрымаць унікальны вопыт у новай для рынку РБ сферы;
- ёсць магчымасць сумяшчаць офіс або выдаленае месца працы;
- карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, шырокая сацыяльная праграма;
- неардынарныя задачы, якія спрыяюць развіццю і росту гарантаваныя;
- магчымасць прафесійнай рэалізацыі (гарызантальны або вертыкальны рост).


Спецыяліст па падборы персаналу АЗС: 8029-160-49-79




Запоўніць форму для супрацоўніка

Пра мяне

Адукацыя

Апошнія 2 месцы працы (калі прымяніма)

Дадаткова

А-100 — команда счастливых людей

Уладзімір
Уладзімір
Аперацыйны дырэктар
Я прыйшоў у кампанію аператарам,а зараз з'яўляюся адным з кіраўнікоў. Магу сказаць адназначна,што А-100 падтрымлівае супрацоўнікаў, якія хочуць развівацца, у кампаніі ёсць выдатныя магчымасці для кар'ернага росту.
Кацярына
Кацярына
Эканаміст
Працаваць не сумна - і гэта галоўнае! Пастаянна праводзяцца тэматычныя святы,выяздныя мерапрыемствы,семінары. І людзі цудоўныя побач! Прыемна,што ў кампаніі столькі ўвагі надаюць таму,каб усім працавалася камфортна і цікава.
Яўген
Яўген
Аператар
Я студэнт, і мне падабаецца,што я магу планаваць свой графік так,як мне зручна. За добрыя вынікі я атрымліваю салідныя бонусы. Гэта крута - я сам магу ўплываць на памер свайго заробку.

А-100 — каманда, якая робіць агульную справу

Камунікуем
24/7

Мы выкарыстоўваем розныя каналы камунікацыі паміж супрацоўнікамі. Мы можам актыўна каментаваць, адказваць, удзельнічаць у абмеркаваннях — online і offline. Мы карыстаемся для камунікацыі аператыўнымі суполкамі ў Viber, карпаратыўным парталам і жывой стужкай на платформе Bitrix. У нас ёсць адкрытая суполка ў Facebook Работа ў А-100 АЗС, дзе супрацоўнікі офіса і АЗС дзеляцца эмоцыямі і падзеямі паміж сабой і з усім астатнім светам.

Ствараем разам
унутраны свет А-100

У А-100 заўважаюць і цэняць добрыя справы. Мы ўзнагароджваем спецыяльным кубкам аддзел ці дэпартамент, які калегі найбольш актыўна дзякавалі за працоўныя дасягненні ці асабістую дапамогу.
Супрацоўнікі А-100 удзельнічаюць у творчых конкурсах, адзначаюць значныя падзеі, крэатывяць. Мы ладзім КВЗ, конкурсы «Каралева бензакалонкі», спаборніцтвы «Бойка каўбасак», «Чый чэк большы?». А па тэматычных пятніцах з задавальненнем пераапранаемся і пераўвасабляемся.


Адправiць запоўненую анкету

Анкета будзе адпраўлена ў аддзел персаналу А-100.