Карпаратыўнае жыццё

Сетка АЗС А-100 — месца для рэалізацыі свайго патэнцыялу

Мы вітаем крэатыўных i ініцыятыўных людзей. У нас пануе сяброўская атмасфера і ўзаемапавага. Мы ганарымся сваёй працай і робім яе з усёй адказнасцю і душой.

Што падабаецца супрацоўнікам у А-100*

  1. Дастойная і стабільная зарплата
  2. Сацыяльная праграма і разнастайныя бонусы для супрацоўнікаў
  3. Камфортныя ўмовы працы і яе разнастайнасць.
  4. Дружны калектыў
  5. Стабільнасць кампаніі
  6. Зручны графік працы
* Па выніках унутранага апытання супрацоўнікаў

А-100 — прафесіяналы, якія дасягаюць лепшых вынікаў

Вучымся
і развіваемся

Мы развіваем нашых супрацоўнікаў і пераймаем сучасныя тэндэнцыі і міжнародны досвед. Актуальныя канферэнцыі, выстаўкі, майстар-класы і семінары, кансультацыі ад прафесіяналаў — мы пастаянна вучымся. Аператары АЗС павышаюць кваліфікацыю і атрымліваюць разрад на курсах, а таваразнаўцы і начальнікі АЗС праходзяць карпаратыўнае навучанне. У 2018 годзе ў нас з’явіцца ўласны навучальны цэнтр, дзе мы самі будзем вучыць прафесіі аператара АЗС.

Кожны ўдзельнічае
ў развіцці кампаніі

Кожны супрацоўнік А-100 уплывае на развіццё сеткі праз планёркі, праектныя суполкі, мазгавыя штурмы. Мы вітаем смелыя ідэі і разам працуем, каб дасягнуць добрых вынікаў. А ў межах спецыяльнай праграмы «Шэфства на АЗС» офісныя супрацоўнікі дапамагаюць сваім калегам на запраўках.

А-100 — каманда, якая робіць агульную справу

Камунікуем
24/7

Мы выкарыстоўваем розныя каналы камунікацыі паміж супрацоўнікамі. Мы можам актыўна каментаваць, адказваць, удзельнічаць у абмеркаваннях — online або offline. Мы карыстаемся для камунікацыі аператыўнымі суполкамі ў Viber, карпаратыўным парталам і жывой стужкай на платформе Bitrix. У нас ёсць адкрытая суполка ў Facebook Работа в А-100 АЗС, дзе супрацоўнікі офіса і АЗС дзеляцца эмоцыямі і падзеямі паміж сабой і з усім астатнім светам.

Ствараем разам
унутраны свет А-100

У А-100 заўважаюць і цэняць добрыя справы. Мы ўзнагароджваем спецыяльным кубкам аддзел ці дэпартамент, які калегі найбольш актыўна дзякавалі за працоўныя дасягненні ці асабістую дапамогу.
Супрацоўнікі А-100 удзельнічаюць у творчых конкурсах, адзначаюць значныя падзеі, крэатывяць. Мы ладзім КВЗ, конкурсы «Каралева бензакалонкі», спаборніцтвы «Бойка каўбасак» і «Бойка паніні», «Чый чэк большы?». А па тэматычных пятніцах з задавальненнем пераапранаемся і пераўвасабляемся.

А-100 — каманда шчаслівых людзей

Адзначаем
лепшых

Мы заўсёды шануем выбітных супрацоўнікаў. Кожны тыдзень абіраем лепшых работнікаў АЗС па рэйтынгу продажаў, а кожны квартал — лепшых начальнікаў, таваразнаўцаў і ўласна АЗС. Раз на год у А-100 адзначаюцца «самыя-самыя». Таксама раз на год мы вылучаем найвыдатнейшых чальцоў каманды ў намінацыях «Зоркі А-100», «Герой года», «Чалавек года».

Адпачываем
разам

Калектыў А-100 за актыўны лад жыцця. Мы разам гуляем у боўлінг, ладзім велапрабегі, экскурсіі, вечара настольных гульняў, квэсты. У нас нават ёсць свая ўласная каманда па міні-футболу.


Вакансіі

Мы заўсёды рады бачыць у нашай камандзе таленавітых людзей. Праца ў сетцы АЗС А-100 — вельмі разнастайная. Структура сеткі АЗС уключае ў сябе 12 офісных падраздзяленняў, больш за 30 АЗС, СХН і кафэ.
Таваразнаўца (Мінск)

Абавязкі:

  • Прымаць удзел у складанні планаў тавараабароту і таварнага забеспячэння.

  • Праца з пастаўшчыкамі.

  • Замова/прыём тавару, выкладка тавару ў адпаведнасці з планаграмай, кантроль тэрмінаў прыдатнасці.

  • Вядзенне ўліку паступленняў і рэалізацыі тавару.

  • Кантроль якасці тавару.

  • Кантроль наяўнасці тавару на складзе і ў гандлёвай зале.


Патрабаванні:

  • Веданне асноў таваразнаўства, стандартаў і тэхнічных умоў для тавараў, умоў захоўвання і транспартыроўкі тавараў.

  • Веданне метадаў уліку таварна-матэрыяльных каштоўнасцяў, аналіз дынамікі попыту.

  • Досвед працы ў аналагічнай арганізацыі не менш за 2 гады.

  • Досвед працы па спецыяльнасці, веданне гандлёва-тэхналагічнага працэсу.

  • Выдатнае валоданне ПК.

  • Пажадана наяўнасць уласнага аўтамабілю.


Умовы:

  • Графік працы 5/2, субота і нядзеля - выходныя.

  • Праца ў кампаніі, якая дынамічна развіваецца.

  • Дастойны афіцыйны заробак, (аклад+прэмія).

  • Сацыяльная стабільнасць.

Аператар АЗС (Мінск)

Абавязкі:

  • Водпуск паліва і спадарожных тавараў.
  • Прыём, выкладка тавару, разгрузка машын з таварам.
  • Гатаванне фаст-фуду.
  • Падтрыманне чысціні і парадку на тэрыторыі.
  • Выконванне стандартаў абслугоўвання кліентаў, актыўныя продажы.

Патрабаванні:

  • Адказнасць, арганізаванасць, камунікабельнасць.
  • Уменне знайсці падыход да кожнага кліента.
  • Граматнае маўленне.
  • Навучальнасць, імкненне развівацца.
  • Пажадана мець досвед працы з касавым апаратам.Умовы:

  • Праца ў кампаніі, якая дынамічна развіваецца.
  • Магчымасць навучання і прафесійнага развіцця.
  • Праца ў маладым і дружным калектыве.
  • Дастойны афіцыйны заробак, (аклад+прэмія).
  • Сацыяльная стабільнасць.
  • Месца знаходжанне працоўнага месца падбіраем з улікам пажаданняў кандыдатаў.
Адраса АЗС з вакансіямі:
1. АЗС № 2, д. Баравая, 7, 8-044-500-44-50, Арсеній Віктаравіч;
2. АЗС № 6, вул. Харкаўская, 81, 8-044-500-44-51, Валянціна Анатольеўна;
3. АЗС № 7, Партызанскі пр-т, 8а, 8-044-500-44-52 Сяргей Леанідавіч;
4. АЗС 11, вул. Машынабудаўнікоў, 7Б, 8-044-500-44-57, Ірына Віктараўна;
5. АЗС № 12, вул. Прітыцкага, 62В, 8-044-500-44-96 Наталля Пятроўна;
6. АЗС №13, вул. Радзіальная, 13А, 8-044-500-44-56, Яўгеній Ўладзіміравіч;
7. АЗС № 15, вул. Прамысловая, 2Б, 8-044-500-44-54, Міхаіл Пятровіч;
8. АЗС № 18, М4 15 км (напраўленне на Магілеў, зправа ад "Белмаркета"),
8-044-500-44-59, Юлія Васільўна;
9. АЗС № 23, вул. Казіміраўская, 39, 8-044-500-44-49, Андрэй Аляксандравіч.


Начальнік АЗС (Мінск)

Абавязкі:

  • Прасоўванне спадарожнага тавару на АЗС, кантроль выконвання планаў продажаў.
  • Кантроль працы персаналу на АЗС.
  • Кантроль за выконваннем стандартаў абслугоўвання кліентаў на АЗС.
  • Кантроль за тэхнічнай эксплуатацыяй АЗС.
  • Вядзенне справаздач.

Патрабаванні:

  • Вышэйшая тэхнічная адукацыя.
  • Абавязковы досвед працы на кіруючай пасадзе.
  • Абавязковы досвед у рытэйле ці нафтахімічнай сферы.
  • Досвед працы ў камерцыйных кампаніях.
  • Пажадана наяўнасць уласнага аўтамабілю.

Умовы:

  • Графік працы 5/2, субота і нядзеля - выходныя.
  • Праца ў кампаніі, якая дынамічна развіваецца.
  • Цікавая праца.
  • Дастойны афіцыйны заробак, (аклад+прэмія).
  • Сацыяльная стабільнасць.

Спецыяліст па маркетынгу і PR

Абавязкі:

  • удзел у распрацоўцы маркетынгавай стратэгіі гадавой/праектнай/прадуктовай;

  • рэалізацыя зацверджанай маркетынгавай палітыкі кампаніі пры дапамозе: СМІ, інтэрнэт-рэкламы, знешняй рэкламы, радыё, удзел у выставах, тэматычных мерапрыемствах;

  • упраўленне іміджавымі рэкламнымі кампаніямі: распрацоўка і рэалізацыя;

  • упраўленне бюджэтам у рамках праектаў: рэклама і PR, інтэрнэт-прасоўванне;

  • справаздачнасць і дакументаабарот у рамках праектаў;

  • напаўненне графічным і тэкставым кантэнтам (самастойнае напісанне тэкстаў і далейшае размяшчэнне на сайце), аптымізацыя і прасоўванне сайта кампаніі;

  • праца з афіцыйнымі акаўнтамі кампаніі ў сацыяльных сетках.

 Патрабаванні:

·         валоданне практычнымі навыкамі вядзення PR-праектаў;

·         разуменне прынцыпаў інтэрнэт-маркетынгу і прасоўвання ў інтэрнэце;

·         базавыя навыкі CorelDRAW, Photoshop (самастойнае стварэнне візуальнага кантэнту на аснове зацверджаных Key visual);

·         пісьменная рэч, уменні пісаць звязаныя і зразумелыя тэксты;

·         добры ўзровень беларускай мовы - будзе перавагай;

·         уменне працаваць у жосткіх часовых рамках і мультизадачности без страты якасці.

 

Умовы:

·         праца ў Кампаніі з амбіцыйнымі планамі і магчымасцю рэалізацыі ўласных ідэй;

·         цікавая, крэатыўная праца ў дружным калектыве;

·         годны ўзровень аплаты працы (абмяркоўваецца па выніках субяседавання).


Спецыяліст па візуальных камунікацыях

Абавязкі:

·    распрацоўка макетаў матэрыялаў згодна з брендбуку кампаніі;  
·    закрыццё заявак на выраб інфармацыйных і навігацыйных матэрыялаў; 
·    распрацоўка і рэалізацыя канцэпцыі тэматычнага і сезоннага афармлення ТА сеткі;
·    распрацоўка афармлення гандлёвых залаў; 
·   распрацоўка экстэр'ерных графічных рашэнняў; 
·    арганізацыя фотасесій;
·    узаемадзеянне з падрадчыкамі;
·    дакументаабарот, справаздачнасць.

 
Патрабаванні:

·    вышэйшая профільная адукацыя;

·    навыкі працы llustrator, CorelDRAW, Photoshop;

·    добры ўзровень беларускай мовы - будзе перавагай;

·    уменне працаваць у жорсткіх часовых рамках i шматзадачнасці.


Фінансавы менеджэр

Абавязкі:

·     Кіраўніцтва, кантроль за працай аддзела: казначэйства, фінансавага аддзела;

·     Удзел у працэсе распрацоўкі метадалогіі працы казначэйства;

·     Удзел у працэсе аўтаматызацыі працы казначэйства;

·     Падрыхтоўка і выкананне рэестра плацяжоў на падставе першасных дакументаў і інфармацыі;

·     Падрыхтоўка інфармацыі па фінансаваму планаванню на месяц, квартал, год (кіраванне ліквіднасцю групы кампаніі);

·     Ўзгадненне штодзённага руху фінансавых патокаў у разрэзе юрыдычных асоб;

·     Кантроль фінансавых ковенант ў адпаведнасці з крэдытнымі дамовамі;

·     Кантроль банкаўскіх камісій;

·     Распрацоўка фінансавых мадэляў па розных праектах;

·     Апісанне працэсаў казначэйства;

·     Кансультаванне супрацоўнікаў сумежных падраздзяленняў па пытаннях працы казначэйства;

·     Ўзгадненне дагавораў і плацяжоў у адпаведнасці з рэгламентам;

·     Выкананне і аўдыт плацяжоў;

·     Упраўленне пазыкамі (ўлік, падрыхтоўка дагавораў, кантроль, разлік %);

·     Кіраванне каштоўнымі паперамі (ўзгадненне выпускаў, праца па аптымізацыі банкаўскіх камісій, распрацоўка плана);

·     Кіраванне праектамі (прыцягненне фінансавання, перамовы з банкамі, ўзгадненне справаздачнасці банка);

·     Прадастаўленне справаздачнасці банкаў і фінансава-крэдытных кампаніям;

·     Кантроль па бягучых аперацыях;

·     Удзел у фінансавым камітэце.

 

Патрабаванні:

·     Вышэйшая эканамічная/матэматычная/фінансавая адукацыя;

·     Вопыт працы на пасадзе ад 3-х гадоў;

·     Вопыт аўтаматызацыі працэсаў працы казначэйства (аплатныя календары);

·     Веды нарматыўных дакументаў РБ у дачыненні да разлікаў, куплі замежнай валюты, выкарыстання замежнай валюты ў разліках, абавязковы продаж замежнай валюты, знешнеэканамічнай дзейнасці, каштоўных папер;

·     Навыкі напісання рэгламентуючай дакументацыі і аўтаматызацыі працы казначэйства;

·     Глыбокія веды ПК: 1С8, Excel, Word, Outlook;

·     Ўважлівасць, уседлівасць, высокая працаздольнасць.

 

Пра мяне

Адукацыя

Апошнія 2 месцы працы (калі прымяніма)

Дадаткова

Адправiць запоўненую анкету

Анкета будзе адпраўлена ў аддзел персаналу А-100.