Сетка АЗС А-100 — месца для рэалізацыі свайго патэнцыялу
Мы вітаем крэатыўных i ініцыятыўных людзей. У нас пануе сяброўская атмасфера і ўзаемапавага. Мы ганарымся сваёй працай і робім яе з усёй адказнасцю і душой.
Што падабаецца супрацоўнікам у А-100*
Дастойная і стабільная зарплата
Сацыяльная праграма і разнастайныя бонусы для супрацоўнікаў
Камфортныя ўмовы працы і яе разнастайнасць.
Дружны калектыў
Стабільнасць кампаніі
Зручны графік працы
* Па выніках унутранага апытання супрацоўнікаў
А-100 — прафесіяналы, якія дасягаюць лепшых вынікаў
Вучымся
і развіваемся
Мы развіваем нашых супрацоўнікаў і пераймаем сучасныя тэндэнцыі і міжнародны досвед. Актуальныя канферэнцыі, выстаўкі, майстар-класы і семінары, кансультацыі ад прафесіяналаў — мы пастаянна вучымся. Аператары АЗС павышаюць кваліфікацыю і атрымліваюць разрад на курсах, а таваразнаўцы і начальнікі АЗС праходзяць карпаратыўнае навучанне. У 2020 годзе ў нас з’явіцца ўласны навучальны цэнтр, дзе мы самі будзем вучыць прафесіі аператара АЗС.
Кожны ўдзельнічае
ў развіцці кампаніі
Кожны супрацоўнік А-100 уплывае на развіццё сеткі праз планёркі, праектныя суполкі, мазгавыя штурмы. Мы вітаем смелыя ідэі і разам працуем, каб дасягнуць добрых вынікаў. А ў межах спецыяльнай праграмы «Шэфства на АЗС» офісныя супрацоўнікі дапамагаюць сваім калегам на запраўках.
Наш офіс на вул.Гінтаўта, 1
Хакатон ПП "Дзякуй"
Моўны праект "Культурніцкія сняданкі"
А-100 — каманда, якая робіць агульную справу
Камунікуем
24/7
Мы выкарыстоўваем розныя каналы камунікацыі паміж супрацоўнікамі. Мы можам актыўна каментаваць, адказваць, удзельнічаць у абмеркаваннях — online і offline. Мы карыстаемся для камунікацыі аператыўнымі суполкамі ў Viber, карпаратыўным парталам і жывой стужкай на платформе Bitrix. У нас ёсць адкрытая суполка ў Facebook
Работа ў А-100 АЗС, дзе супрацоўнікі офіса і АЗС дзеляцца эмоцыямі і падзеямі паміж сабой і з усім астатнім светам.
Ствараем разам
унутраны свет А-100
У А-100 заўважаюць і цэняць добрыя справы. Мы ўзнагароджваем спецыяльным кубкам аддзел ці дэпартамент, які калегі найбольш актыўна дзякавалі за працоўныя дасягненні ці асабістую дапамогу.
Супрацоўнікі А-100 удзельнічаюць у творчых конкурсах, адзначаюць значныя падзеі, крэатывяць. Мы ладзім КВЗ, конкурсы «Каралева бензакалонкі», спаборніцтвы «Бойка каўбасак», «Чый чэк большы?». А па тэматычных пятніцах з задавальненнем пераапранаемся і пераўвасабляемся.
Вясновае свята МыЖаЛепшыя
Спартыўная каманда на трыятлоне Ironman
Валейбольны турнір
Бітва хотдогаў
А-100 — каманда шчаслівых людзей
Адзначаем
лепшых
Мы заўсёды шануем выбітных супрацоўнікаў. Кожны тыдзень абіраем лепшых работнікаў АЗС па рэйтынгу продажаў, а кожны квартал — лепшых начальнікаў, таваразнаўцаў і ўласна АЗС. Раз на год у А-100 адзначаюцца «самыя-самыя». Таксама раз на год мы вылучаем найвыдатнейшых чальцоў каманды ў намінацыях «Зоркі А-100», «Чалавек года».
Адпачываем
разам
Калектыў А-100 за актыўны лад жыцця. Мы разам гуляем у боўлінг, ладзім велапрабегі, экскурсіі, вечара настольных гульняў, квэсты. У нас нават ёсць свая ўласная спартыўная каманда.
Творчы конкурс "Запальваем зоркі"
Традыцыйны велапрабег
Турнір па боўлінгу «Аранжавы шар»
Узнагароджваем лепшых
Вакансіі
Мы заўсёды рады бачыць у нашай камандзе таленавітых людзей. Праца ў сетцы АЗС А-100 вельмі разнастайная. Структура сеткі АЗС уключае ў сябе 12 офісных падраздзяленняў, больш за 30 АЗС, склад захоўвання нафтапрадуктаў і кафэ. Калі вы разглядаеце вакансію прадаўца і аператара АЗС, вы можаце запісацца на сумоўе анлайн!
Начальнік АЗС (Мінск)
Абавязкі:
Прасоўванне спадарожнага тавару на АЗС, кантроль выконвання планаў продажаў.
Кантроль працы персаналу на АЗС.
Кантроль за выконваннем стандартаў абслугоўвання кліентаў на АЗС.
Кантроль за тэхнічнай эксплуатацыяй АЗС.
Вядзенне справаздач.
Патрабаванні:
Вышэйшая тэхнічная адукацыя.
Досвед працы на кіруючай пасадзе.
Досвед у рытэйле ці нафтахімічнай сферы.
Досвед працы ў камерцыйных кампаніях.
Пажадана наяўнасць уласнага аўтамабілю.
Умовы:
Графік працы 5/2, субота і нядзеля - выходныя.
Праца ў кампаніі, якая дынамічна развіваецца.
Цікавая праца.
Дастойны афіцыйны заробак, (аклад+прэмія).
Сацыяльная стабільнасць.
Спецыяліст па падбору персаналу АЗС: 8029-160-49-79
Асноўныя задачы, над якімі Вам трэба будзе працаваць:
Правядзенне навучання і трэнінгаў для персаналу АЗС (уваходнае, продажу, працэсы); Ацэнка ведаў персаналу прайшоў "уваходнае" навучанне, аналіз вынікаў і эфектыўнасці навучання персаналу рознага ўзроўню;
Удзел у распрацоўцы трэнінгаў і навучальных праграм;
Падрыхтоўка раздатачных матэрыялаў (памяткі, інструкцыі для супрацоўнікаў, якія прайшлі навучанне);
Распрацоўка праграм ўнутранага навучання; арганізацыя знешняга навучання.
Ад Вас мы чакаем:
Скончаная вышэйшая адукацыя;
Досвед працы ў сферы навучання ад 2 гадоў; валоданне сучаснымі тэхналогіямі навучання;
Навыкі прэзентацыі;
Уменне расстаўляць прыярытэты для задач і эфектыўна кіраваць сваім часам; Уменне працаваць з аўдыторыяй;
Уменне працаваць на вынік, адказнасць, пісьменнасць.
Для нашых супрацоўнікаў Мы прапануем:
Працу ў буйной стабільнай кампаніі з еўрапейскім стылем менеджменту;
Камфортны сучасны офіс у БЦ А-100, абсталяванай кухняй, зручныя шляхі зносін, аўта-і вяло-паркоўкі; афіцыйнае працаўладкаванне, усе сацыяльныя гарантыі;
Карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, шырокая сацыяльная праграма;
Неардынарныя задачы, якія спрыяюць развіццю і росту гарантаваныя;
Магчымасць спрабаваць новае, ўкараняць свае ідэі.
Спецыяліст па падборы персанала АЗС: 8029-160-49-79
Асноўныя задачы, над якімі Вам трэба будзе працаваць:
забеспячэнне рэалізацыі актыўнасці, прома-планаў, справаздачы па эфектыўнасці, тэставанне праектаў NF;
правядзенне і кантроль маркетынгу ў існуючых сегментах кліентаў В2С, В2В, правядзенне даследаванняў, апытанняў;
распрацоўка і рэалізацыя прома-планаў, прома-календароў па кірунку па кожнаму сегменту, па праектах напрамкі, падрыхтоўка і абарона ў сваёй зоне адказнасці;
каардынацыя з брэнд-стратэгіяй ўсіх рэкламных матэрыялаў і акцый, інфармаванне сумежных падраздзяленняў і АЗС, забеспячэнне матэрыяламі АЗС;
Асноўныя задачы, над якімі Вам трэба будзе працаваць:
развіццё і кіраванне HR брэнда АЗС (распрацоўка бренд- комплексу);
арганізацыя і правядзенне карпаратыўных мерапрыемстваў;
распрацоўка і рэалізацыя медыя-плана, сайт працадаўцы, таргет і прома ў інтэрнэце, кіраванне коштам прыцягнення кандыдата і ўтрымання кандыдата;
падтрыманне і развіццё карпаратыўнай культуры;
ўкараненне data driven падыход да HR-брэнд;
арганізацыя і правядзенне даследаванняў знешняй і ўнутранай аўдыторыі HR брэнд, уключаючы EJM (карта руху супрацоўніка), індэкс задаволенасці суіскальніка і супрацоўніка на розных стадыях ўзаемадзеяння з кампаніяй;
падрыхтоўка артыкулаў, аглядаў, прэзентацый;
ўцягванне людзей у карпаратыўную жыццё, геймификация.
Ад Вас мы чакаем:
вышэйшая адукацыя;
вопыт працы ад 1 года ў напрамку маркетынг, event; выдатнае веданне і валоданне інструментамі брэнд-маркетынгу;
уменне працаваць у рэжыме шматзадачнасці, актыўная жыццёвая пазіцыя, адкрытасць новаму;
кахаць маркетынг ва ўсіх яго праявах.
Для нашых супрацоўнікаў Мы прапануем:
працу ў буйной стабільнай кампаніі з еўрапейскім стылем менеджменту;
камфортны сучасны офіс у БЦ А-100, абсталяванай кухняй, зручныя шляхі зносін, аўта-і вяло-паркоўкі;
афіцыйнае працаўладкаванне, усе сацыяльныя гарантыі;
карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, шырокая сацыяльная праграма;
неардынарныя задачы, якія спрыяюць развіццю і росту гарантаваныя;
магчымасць спрабаваць новае, ўкараняць свае ідэі, распрацоўваць уласныя праекты;
ўзровень заработнай платы залежыць ад узроўню кваліфікацыі і абмяркоўваецца па выніках гутаркі.
Спецыяліст па падборы персаналу АЗС: 8029-160-49-79
забяспечваць якасную і бесперабойную працу ІТ інфраструктуры;
адміністраванне ЛВС (LAN);
суправаджэнне комплексных IT інфраструктур, суправаджэнне сістэм відэаназірання, слаботочных сістэм;
мадэрнізацыя і аптымізацыя існуючых IT-інфраструктур кліентаў з размеркаванай сеткавай структурай;
выдаленае (пры неабходнасці і лакальнае) адміністраванне сервераў / рабочых станцый і спадарожных інфраструктурных сэрвісаў.
ўкараненне праграм, аўтаматызуюць бізнес-працэсы.
Ад Вас мы чакаем:
вопыт на ПА платформе 1С, аналітычныя сістэмы (Qlik, PowerBI, CRM, Bitrix24), серверныя рашэнні (microtik, cisco), маніторынг (Zabbix, servicedesk), кіраванне фронтэнда / бэкэнд, СВН, СКУД;
практычны вопыт ўстаноўкі і налады кліенцкіх АС лінейкі Windows, IOS;
практычны вопыт ўстаноўкі і налады кліенцкага ПА, ўстаноўка і абслугоўванне перыферыйнай офіснай тэхнікі;
практычны вопыт па наладзе і суправаджэнню ЭСЧФ, ПА для Электроннага дэкларавання, ПА для ФСАН, Наладзе крыптаграфічнага па ЗАТ "Авесте". Інтэграцыі ЭСЧФ з 1С, сістэмы інтэрнэт-банк;
вопыт мантажу ЛВС;
валоданне TCP / IP, разуменне маршрутызацыі, практычны вопыт у пабудове сетак, практычны досвед налады сеткавага абсталявання, пажадана MikroTik;
веданне налады сеткавых службаў АС;
адміністраванне Windows Server (Active Directory, DNS, DHCP, Terminal Server);
навыкі бізнес або сістэмнага аналізу;
абавязковы бэкграўнд у ІТ праектах / адміністраванні / аўтаматызацыі.
Для нашых супрацоўнікаў Мы прапануем:
працу ў буйной стабільнай кампаніі з еўрапейскім стылем менеджменту;
камфортны сучасны офіс у БЦ А-100, абсталяванай кухняй, зручныя шляхі зносін, аўта-і вяло-паркоўкі;
афіцыйнае працаўладкаванне, усе сацыяльныя гарантыі;
карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, шырокая сацыяльная праграма;
неардынарныя задачы, якія спрыяюць развіццю і росту гарантаваныя;
магчымасць спрабаваць новае, ўкараняць свае ідэі, распрацоўваць уласныя праекты;
ўзровень заработнай платы залежыць ад вынікаў работы і абмяркоўваецца на сумоўі.