Карпаратыўнае жыццё

Сетка АЗС А-100 — месца для рэалізацыі свайго патэнцыялу

Мы вітаем крэатыўных i ініцыятыўных людзей. У нас пануе сяброўская атмасфера і ўзаемапавага. Мы ганарымся сваёй працай і робім яе з усёй адказнасцю і душой.

Што падабаецца супрацоўнікам у А-100*

  1. Дастойная і стабільная зарплата
  2. Сацыяльная праграма і разнастайныя бонусы для супрацоўнікаў
  3. Камфортныя ўмовы працы і яе разнастайнасць.
  4. Дружны калектыў
  5. Стабільнасць кампаніі
  6. Зручны графік працы
* Па выніках унутранага апытання супрацоўнікаў

А-100 — прафесіяналы, якія дасягаюць лепшых вынікаў

Вучымся
і развіваемся

Мы развіваем нашых супрацоўнікаў і пераймаем сучасныя тэндэнцыі і міжнародны досвед. Актуальныя канферэнцыі, выстаўкі, майстар-класы і семінары, кансультацыі ад прафесіяналаў — мы пастаянна вучымся. Аператары АЗС павышаюць кваліфікацыю і атрымліваюць разрад на курсах, а таваразнаўцы і начальнікі АЗС праходзяць карпаратыўнае навучанне. У 2018 годзе ў нас з’явіцца ўласны навучальны цэнтр, дзе мы самі будзем вучыць прафесіі аператара АЗС.

Кожны ўдзельнічае
ў развіцці кампаніі

Кожны супрацоўнік А-100 уплывае на развіццё сеткі праз планёркі, праектныя суполкі, мазгавыя штурмы. Мы вітаем смелыя ідэі і разам працуем, каб дасягнуць добрых вынікаў. А ў межах спецыяльнай праграмы «Шэфства на АЗС» офісныя супрацоўнікі дапамагаюць сваім калегам на запраўках.

А-100 — каманда, якая робіць агульную справу

Камунікуем
24/7

Мы выкарыстоўваем розныя каналы камунікацыі паміж супрацоўнікамі. Мы можам актыўна каментаваць, адказваць, удзельнічаць у абмеркаваннях — online або offline. Мы карыстаемся для камунікацыі аператыўнымі суполкамі ў Viber, карпаратыўным парталам і жывой стужкай на платформе Bitrix. У нас ёсць адкрытая суполка ў Facebook Работа в А-100 АЗС, дзе супрацоўнікі офіса і АЗС дзеляцца эмоцыямі і падзеямі паміж сабой і з усім астатнім светам.

Ствараем разам
унутраны свет А-100

У А-100 заўважаюць і цэняць добрыя справы. Мы ўзнагароджваем спецыяльным кубкам аддзел ці дэпартамент, які калегі найбольш актыўна дзякавалі за працоўныя дасягненні ці асабістую дапамогу.
Супрацоўнікі А-100 удзельнічаюць у творчых конкурсах, адзначаюць значныя падзеі, крэатывяць. Мы ладзім КВЗ, конкурсы «Каралева бензакалонкі», спаборніцтвы «Бойка каўбасак» і «Бойка паніні», «Чый чэк большы?». А па тэматычных пятніцах з задавальненнем пераапранаемся і пераўвасабляемся.

А-100 — каманда шчаслівых людзей

Адзначаем
лепшых

Мы заўсёды шануем выбітных супрацоўнікаў. Кожны тыдзень абіраем лепшых работнікаў АЗС па рэйтынгу продажаў, а кожны квартал — лепшых начальнікаў, таваразнаўцаў і ўласна АЗС. Раз на год у А-100 адзначаюцца «самыя-самыя». Таксама раз на год мы вылучаем найвыдатнейшых чальцоў каманды ў намінацыях «Зоркі А-100», «Герой года», «Чалавек года».

Адпачываем
разам

Калектыў А-100 за актыўны лад жыцця. Мы разам гуляем у боўлінг, ладзім велапрабегі, экскурсіі, вечара настольных гульняў, квэсты. У нас нават ёсць свая ўласная каманда па міні-футболу.


Вакансіі

Мы заўсёды рады бачыць у нашай камандзе таленавітых людзей. Праца ў сетцы АЗС А-100 — вельмі разнастайная. Структура сеткі АЗС уключае ў сябе 12 офісных падраздзяленняў, больш за 30 АЗС, СХН і кафэ.
Аператар АЗС (Мінск)

Абавязкі:

  • Водпуск паліва і спадарожных тавараў.
  • Прыём, выкладка тавару, разгрузка машын з таварам.
  • Гатаванне фаст-фуду.
  • Падтрыманне чысціні і парадку на тэрыторыі.
  • Выконванне стандартаў абслугоўвання кліентаў, актыўныя продажы.

Патрабаванні:

  • Адказнасць, арганізаванасць, камунікабельнасць.
  • Уменне знайсці падыход да кожнага кліента.
  • Граматнае маўленне.
  • Навучальнасць, імкненне развівацца.
  • Пажадана мець досвед працы з касавым апаратам.Умовы:

  • Праца ў кампаніі, якая дынамічна развіваецца.
  • Магчымасць навучання і прафесійнага развіцця.
  • Праца ў маладым і дружным калектыве.
  • Дастойны афіцыйны заробак, (аклад+прэмія).
  • Сацыяльная стабільнасць.
  • Месца знаходжанне працоўнага месца падбіраем з улікам пажаданняў кандыдатаў.
Адраса АЗС з вакансіямі:
1. АЗС № 1, вул. Прыгарадная, 69, 8-044-500-44-61, Дзмітрый Анатольевіч;
2. АЗС № 2, в. Баравая, 7, 8-044-500-44-50, Марына Ўладзіміраўна;
2. АЗС № 7, пр. Партызанскі, 8а, 8-044-500-44-52, Сяргей Леонідавіч;
3. АЗС № 12, вул. Притыцкого, 62В, 8-044-500-44-96, Наталья Петровна;
4. АЗС № 17, вул. Някрасава, 41, 8-029-195-78-18, Дзмітрый Ўладзіміравіч;
5. АЗС № 18, выезд на Могилёў (крама Белмаркет, р-н Шабаны), 8-044-500-44-59, Андрэй Аляксандравіч;
6. АЗС № 23, вул. Казіміраўская, 39, 8-044-500-44-49, Андрэй Аляксандравіч.
7. АЗС № 35, знешняя МКАД, Чыжоўка, 8-029-553-04-15, Аляксандр Ўладзіміравіч.


Спецыяліст па кліенцкім сэрвісу
Абавязкі:
  • Распрацоўка скрыптоў, арганізацыя і кантроль выканання стандартаў паводзін, абслугоўвання і камунікацыі супрацоўнікаў з кліентамі;
  • Праца з даследчымі агенцтвамі (анкета, брыф, выкананне, узаемадзеянне па дамове);
  • Справаздачнасць (напісанне аналітычных запісак на базе прадастаўленых дадзеных з аналізам і высновамі);
  • Апрацоўка скаргаў і зваротаў кліентаў.

Патрабаванні:
  • Закончаная вышэйшая адукацыя;
  • «Прасунуты» ПК-карыстальнік (1C, Word, Excel, Outlook, CRM і інш);
  • Высокая клиентоориентированность (на ўзроўні разумення кліента, яго задаволенасці);
  • Добрая дыкцыя, добрыя камунікатыўныя навыкі;
  • Стрэсаўстойлівасць і ўмееце працаваць у камандзе;
  • Абавязкова наяўнасць асабістага аўтамабіля.

Умовы:
  • Афіцыйнае працаўладкаванне і сацыяльныя гарантыі;
  • Цікавая і дынамічная праца ў сучаснай актыўнай кампаніі.
Спецыяліст па ўнутраных камунікацыях і карпаратыўных мерапрыемствах (HR-PR/Event)
Абавязкі:
  • Рэалізацыя плана ўнутрыкарпаратыўных мерапрыемстваў, актыўнасці і сацыяльнай праграмы (уключаючы распрацоўку праектаў і кантэнту з «0» і «пад ключ»);
  • Распрацоўка і рэалізацыя медыя-плана для ўсіх каналаў ўнутраных камунікацый (карпаратыўны партал, карпаратыўныя групы/чаты, інфармацыйныя дошкі, і г. д.);
  • Адміністраванне карпаратыўнага партала, стужкі групы "Праца ў А-100 АЗС" у FB, ТБ-інфадоскі;
  • Узаемадзеянне з пастаўшчыкамі (тавараў, паслуг), дакументаабарот, справаздачнасць;
  • Падрыхтоўка інфармацыйнага матэрыялу для знешніх карпаратыўных каналаў (сайт, групы ў сацыяльных сетках);
  • Пастаяннае ўзаемадзеянне з унутранай аўдыторыяй (персанал офіса і АЗС), забеспячэнне зваротнай сувязі, ўлік задаволенасці супрацоўнікаў, кіраванне інфармацыяй;
  • Кантроль бюджэту на карпаратыўныя мерапрыемствы, у перспектыве – самастойнае бюджэтаваньне і адказнасць за бюджэт;
  • Кіраванне карпаратыўнай бібліятэкі.
Патрабаванні:
  • Закончаная вышэйшая адукацыя (PR / журналістыка/ маркетынг пераважныя);
  • Вопыт працы ў патрабаванай сферы абавязковы – не менш за 2 гадоў;
  • Вітаецца досвед працы ў HR-аддзелаў буйных кампаній або event-агенцтвах;
  • Пісьменная гаворка, выдатнае веданне рускай мовы і ўпэўненае - беларускай;
  • Упэўненыя веды ў галіне кіравання інфармацыяй і грамадскім меркаваннем;
  • Абавязковы вопыт арганізацыі мерапрыемстваў (event, выставы, канферэнцыі і да т. п.);
  • Упэўнены ПК-карыстальнік, выдатнае валоданне інструментамі MS Office, апрацоўкі фатаграфій;
  • Уменне працаваць у камандзе, ва ўмовах зменлівай асяроддзя, шматзадачнасці, жорсткіх абмежаванняў па часе;
  • Сістэмнасць, арганізаванасць, самастойнасць, уменне хутка вырашаць пытанні, якія ўзнікаюць, пазітыўнасць, актыўнасць, крэатыўнасць – абавязковыя.
Умовы:
  • Праца ў Кампаніі з амбіцыйнымі планамі;
  • Цікавая, крэатыўная праца ў моцным калектыве;
  • Годны ўзровень аплаты працы (абмяркоўваецца па выніках субяседавання)
Спецыяліст па суправаджэнні продажаў нафтапрадуктаў
Абавязкі:
  • Праца з існуючай кліенцкай базай, вядзенне базы дадзеных у CRM;
  • Дагаворная работа (падрыхтоўка і афармленне, пралангацыя рамачных дагавораў);
  • Фарміраванне отгрузочных разнарадак для далейшай адпраўкі на НПЗ;
  • Маніторынг ходу адгрузкі нафтапрадуктаў;
  • Падрыхтоўка/кантроль заявак на аплату;
  • Збор/апрацоўка дадзеных для справаздач;
  • Падрыхтоўка ўнутраных аператыўных справаздач.
Патрабаванні:
  • Закончаная вышэйшая адукацыя(эканамічная або тэхнічная);
  • Дысцыплінаванасць, акуратнасць, сумленнасць.
Умовы:
  • Праца ў Кампаніі з амбіцыйнымі планамі;
  • Цікавая, крэатыўная праца ў моцным калектыве;
  • Годны ўзровень аплаты працы (абмяркоўваецца па выніках субяседавання).
Інжынер па ахове працы
Абавязкі:
  • Кантроль за выкананнем заканадаўства па ахове працы;
  • Арганізацыя работы па ахове працы;
  • Праверка і выяўленне парушэнняў;
  • Метадычная дапамога структурным падраздзяленням;
  • Правядзенне ўступнага інструктажу;
  • Арганізацыя навучання і праверкі ведаў па АД;
  • Арганізацыя спецыялізаванага (тэхнічнага) навучання работнікаў АЗС (аператараў, начальнікаў, працоўнага персаналу);
  • Арганізацыя правядзення медыцынскіх аглядаў, кантроль актуальнасці медсправок і допускаў работнікаў;
  • Кантроль стану аховы працы структурных падраздзяленняў.
Патрабаванні:
  • Закончаная вышэйшая профільная адукацыя;
  • Веданне заканадаўства ў галіне аховы працы, пажарнай і прамысловай бяспекі;
  • Упэўнены ПК-карыстальнік, выдатнае валоданне інструментамі MS Office;
  • Уменне працаваць у жорсткіх часовых рамках і шматзадачнасці.
Умовы:
  • Праца ў Кампаніі з амбіцыйнымі планамі;
  • Цікавая, крэатыўная праца ў моцным калектыве;
  • Годны ўзровень аплаты працы (абмяркоўваецца па выніках субяседавання).
Начальнік АЗС (Мінск)

Абавязкі:

  • Прасоўванне спадарожнага тавару на АЗС, кантроль выконвання планаў продажаў.
  • Кантроль працы персаналу на АЗС.
  • Кантроль за выконваннем стандартаў абслугоўвання кліентаў на АЗС.
  • Кантроль за тэхнічнай эксплуатацыяй АЗС.
  • Вядзенне справаздач.

Патрабаванні:

  • Вышэйшая тэхнічная адукацыя.
  • Абавязковы досвед працы на кіруючай пасадзе.
  • Абавязковы досвед у рытэйле ці нафтахімічнай сферы.
  • Досвед працы ў камерцыйных кампаніях.
  • Пажадана наяўнасць уласнага аўтамабілю.

Умовы:

  • Графік працы 5/2, субота і нядзеля - выходныя.
  • Праца ў кампаніі, якая дынамічна развіваецца.
  • Цікавая праца.
  • Дастойны афіцыйны заробак, (аклад+прэмія).
  • Сацыяльная стабільнасць.

Тэрытарыяльны супервайзер АЗС (Брэст)

Абавязкі:

  • Аператыўнае кіраванне даручаным участкам АЗС у г. Брэсце (5-7 аб'ектаў, у падпарадкаванні начальнікі АЗС).
  • Арганізацыя і кантроль гандлёвага працэсу на ўчастку АЗС, выкананне планавых паказанняў па продажах/выручцы.
  • Арганізацыя работы ўчастка АЗС паводле правілаў тэхнічнай эксплуатацыі.
  • Падбор, адаптацыя, матывацыя і развіццё персаналу ўчастка АЗС.
  • Пабудова сэрвіснага абслугоўвання на ўчастку АЗС згодна патрабаванням і стандартам кампаніі.

Патрабаванні:

  • Закончанная вышэйшая адукацыя.
  • Абавязковы вопыт працы на кіруючай пасадзе не менш 2 гадоў.
  • Абавязковы вопыт працы ў сеткавым рытэйле / хорыка / сферы продажаў нафтапрадуктаў.
  • Вопыт працы ў камерцыйных кампаніях.
  • Абавязкова наяўнасць асабістага аўтамабіля.

Умовы:

  • Графік працы 5/2, рухомы і раз'язны характар працы.
  • Афіцыйнае працаўладкаванне і сацыяльныя гарантыі.
  • Высокая заработная плата, прывязаная да вынікаў працы.
  • Цікавая і дынамічная праца ў сучаснай актыўнай кампаніі.
  • Магчымасць прафесійнага і кар'ернага росту.

Пра мяне

Адукацыя

Апошнія 2 месцы працы (калі прымяніма)

Дадаткова

Адправiць запоўненую анкету

Анкета будзе адпраўлена ў аддзел персаналу А-100.