Карпаратыўнае жыццё

Сетка АЗС А-100 — месца для рэалізацыі свайго патэнцыялу

Мы вітаем крэатыўных i ініцыятыўных людзей. У нас пануе сяброўская атмасфера і ўзаемапавага. Мы ганарымся сваёй працай і робім яе з усёй адказнасцю і душой.

Што падабаецца супрацоўнікам у А-100*

  1. Дастойная і стабільная зарплата
  2. Сацыяльная праграма і разнастайныя бонусы для супрацоўнікаў
  3. Камфортныя ўмовы працы і яе разнастайнасць.
  4. Дружны калектыў
  5. Стабільнасць кампаніі
  6. Зручны графік працы
* Па выніках унутранага апытання супрацоўнікаў

А-100 — прафесіяналы, якія дасягаюць лепшых вынікаў

Вучымся
і развіваемся

Мы развіваем нашых супрацоўнікаў і пераймаем сучасныя тэндэнцыі і міжнародны досвед. Актуальныя канферэнцыі, выстаўкі, майстар-класы і семінары, кансультацыі ад прафесіяналаў — мы пастаянна вучымся. Аператары АЗС павышаюць кваліфікацыю і атрымліваюць разрад на курсах, а таваразнаўцы і начальнікі АЗС праходзяць карпаратыўнае навучанне. У 2020 годзе ў нас з’явіцца ўласны навучальны цэнтр, дзе мы самі будзем вучыць прафесіі аператара АЗС.

Кожны ўдзельнічае
ў развіцці кампаніі

Кожны супрацоўнік А-100 уплывае на развіццё сеткі праз планёркі, праектныя суполкі, мазгавыя штурмы. Мы вітаем смелыя ідэі і разам працуем, каб дасягнуць добрых вынікаў. А ў межах спецыяльнай праграмы «Шэфства на АЗС» офісныя супрацоўнікі дапамагаюць сваім калегам на запраўках.

А-100 — каманда, якая робіць агульную справу

Камунікуем
24/7

Мы выкарыстоўваем розныя каналы камунікацыі паміж супрацоўнікамі. Мы можам актыўна каментаваць, адказваць, удзельнічаць у абмеркаваннях — online і offline. Мы карыстаемся для камунікацыі аператыўнымі суполкамі ў Viber, карпаратыўным парталам і жывой стужкай на платформе Bitrix. У нас ёсць адкрытая суполка ў Facebook Работа ў А-100 АЗС, дзе супрацоўнікі офіса і АЗС дзеляцца эмоцыямі і падзеямі паміж сабой і з усім астатнім светам.

Ствараем разам
унутраны свет А-100

У А-100 заўважаюць і цэняць добрыя справы. Мы ўзнагароджваем спецыяльным кубкам аддзел ці дэпартамент, які калегі найбольш актыўна дзякавалі за працоўныя дасягненні ці асабістую дапамогу.
Супрацоўнікі А-100 удзельнічаюць у творчых конкурсах, адзначаюць значныя падзеі, крэатывяць. Мы ладзім КВЗ, конкурсы «Каралева бензакалонкі», спаборніцтвы «Бойка каўбасак», «Чый чэк большы?». А па тэматычных пятніцах з задавальненнем пераапранаемся і пераўвасабляемся.

А-100 — каманда шчаслівых людзей

Адзначаем
лепшых

Мы заўсёды шануем выбітных супрацоўнікаў. Кожны тыдзень абіраем лепшых работнікаў АЗС па рэйтынгу продажаў, а кожны квартал — лепшых начальнікаў, таваразнаўцаў і ўласна АЗС. Раз на год у А-100 адзначаюцца «самыя-самыя». Таксама раз на год мы вылучаем найвыдатнейшых чальцоў каманды ў намінацыях «Зоркі А-100», «Чалавек года».

Адпачываем
разам

Калектыў А-100 за актыўны лад жыцця. Мы разам гуляем у боўлінг, ладзім велапрабегі, экскурсіі, вечара настольных гульняў, квэсты. У нас нават ёсць свая ўласная спартыўная каманда.


Вакансіі

Мы заўсёды рады бачыць у нашай камандзе таленавітых людзей. Праца ў сетцы АЗС А-100 вельмі разнастайная. Структура сеткі АЗС уключае ў сябе 12 офісных падраздзяленняў, больш за 30 АЗС, склад захоўвання нафтапрадуктаў і кафэ. Калі вы разглядаеце вакансію прадаўца і аператара АЗС, вы можаце запісацца на сумоўе анлайн!
Начальнік АЗС (Мінск)

Абавязкі:

  • Прасоўванне спадарожнага тавару на АЗС, кантроль выконвання планаў продажаў.
  • Кантроль працы персаналу на АЗС.
  • Кантроль за выконваннем стандартаў абслугоўвання кліентаў на АЗС.
  • Кантроль за тэхнічнай эксплуатацыяй АЗС.
  • Вядзенне справаздач.

Патрабаванні:

  • Вышэйшая тэхнічная адукацыя.
  • Досвед працы на кіруючай пасадзе.
  • Досвед у рытэйле ці нафтахімічнай сферы.
  • Досвед працы ў камерцыйных кампаніях.
  • Пажадана наяўнасць уласнага аўтамабілю.

Умовы:

  • Графік працы 5/2, субота і нядзеля - выходныя.
  • Праца ў кампаніі, якая дынамічна развіваецца.
  • Цікавая праца.
  • Дастойны афіцыйны заробак, (аклад+прэмія).
  • Сацыяльная стабільнасць.
Спецыяліст па падбору персаналу АЗС: 8029-160-49-79

Таваразнаўца (Мінск)

Абавязкі

  • Валоданне асноваў таваразнаўства, стандартаў і тэхнічных умоў на тавары, умоваў захоўвання і транспортыроўкі тавараў.
  • Веданне метадаў ўліку таварна-матэрыяльных каштоўнасцяў, аналіз дынамікі попыту.
  • Прыняцце ўдзелу ў складанні планаў тавараабароту і таварнага забеспячэння.
  • Праца з пастаўшчыкамі.

Патрабаванні

  • Валоданне асноваў таваразнаўства, стандартаў і тэхнічных умоў на тавары, умоваў захоўвання і транспортыроўкі тавараў.
  • Веданне метадаў ўліку таварна-матэрыяльных каштоўнасцяў, аналіз дынамікі попыту.
  • Прыняцце ўдзелу ў складанні планаў тавараабароту і таварнага забеспячэння.
  • Праца з пастаўшчыкамі.

Умовы

  • Графік працы (5/2, субота і нядзеля – выхадныя).
  • Валоданне асноваў таваразнаўства, стандартаў і тэхнічных умоў на тавары, умоваў захоўвання і транспортыроўкі тавараў.
  • Веданне метадаў ўліку таварна-матэрыяльных каштоўнасцяў, аналіз дынамікі попыту.
  • Прыняцце ўдзелу ў складанні планаў тавараабароту і таварнага забеспячэння.
  • Праца з пастаўшчыкамі.
Спецыяліст па падборы персаналу АЗС: 8029-160-49-79
Кіраўнік рознічнага аб'екта

Патрабаваны вопыт работы: 3-6 гадоў

Поўная занятасць, поўны дзень.

Асноўныя задачы, над якімі Вам трэба будзе працаваць: 

  • Матывацыя персаналу
  • Адсочванне і кантроль за выкананнем пастаўленых задач
  • Кантроль і забеспячэнне выкананне планавых паказчыкаў АЗС з выкананнем мерапрыемстваў накіраваных на павелічэнне продажаў
  • Арганізацыя патрабаванага ўзроўня сэрвісу на АЗС.
  • Выкананне тэрмінаў завяршэння задач парадкаванне задач
Ад Вас мы чакаем:

  • Праца ў рэжыме шматзадачнасці кіраванне продажамі
  • Веданне асноў катэгарыйны менеджменту, мэрчэндайзінг
  • Таваразнаўства (прыёмка, спісанне тавару, дакументаабарот) Ўпэўненае карыстанне Word, Excel, 1C Гандаль
  • Наяўнасць якасцяў лідэра
  • Уменне аналізаваць, адаптавацца і спраўляцца са зменам.
Для нашых супрацоўнікаў Мы прапануем:

  • Буйная стабільная кампанія з еўрапейскім стылем менеджменту;
  • Афіцыйнае працаўладкаванне, усе сацыяльныя гарантыі;
  • Карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў;
  • Шырокая сацыяльная праграма;
  • Неардынарныя задачы, якія спрыяюць развіццю і росту гарантаваныя;
  • Магчымасць спрабаваць новае, ўкараняць свае ідэі, распрацоўваць уласныя праекты;
  • Узровень заработнай платы залежыць ад узроўню кваліфікацыі і абмяркоўваецца па выніках гутаркі.

Спецыяліст па падборы персаналу АЗС: 8029-160-49-79
Маркетолаг напрамкі Non Fuel

Патрабаваны вопыт работы: 1-3 года

Поўная занятасць, поўны дзень


Асноўныя задачы, над якімі Вам трэба будзе працаваць:

  • забеспячэнне рэалізацыі актыўнасці, прома-планаў, справаздачы па эфектыўнасці, тэставанне праектаў NF;
  • правядзенне і кантроль маркетынгу ў існуючых сегментах кліентаў В2С, В2В, правядзенне даследаванняў, апытанняў; 
  • распрацоўка і рэалізацыя прома-планаў, прома-календароў па кірунку па кожнаму сегменту, па праектах напрамкі, падрыхтоўка і абарона ў сваёй зоне адказнасці;
  •  каардынацыя з брэнд-стратэгіяй ўсіх рэкламных матэрыялаў і акцый, інфармаванне сумежных падраздзяленняў і АЗС, забеспячэнне матэрыяламі АЗС;
  • рэгулярнае правядзенне маніторынгу рынку, трэндаў, канкурэнтаў, фудритейла, падрыхтоўка вынікаў, ўнясенне прапаноў;
  • маніторынг і пошук падрадчыкаў, камунікацыі, забеспячэнне дакументазвароту; 
  • вядзенне дагавораў, падрыхтоўка ТЗ на рэалізацыю, загады, справаздачнасць у сваёй зоне адказнасці.

Ад Вас мы чакаем:

  • вышэйшую адукацыю па спецыяльнасці маркетынг, менеджмент;
  • вопыт работы ад 2 гадоў;
  • вопыт кіраванне прадуктам, прома-календарамі, камунікацыі, маркетынгавыя даследаванні;
  • выдатнае веданне і валоданне інструментамі маркетынгу;
  • уменне працаваць у рэжыме шматзадачнасці, актыўная жыццёвая пазіцыя, адкрытасць новаму;
  • кахаць маркетынг ва ўсіх яго праявах.

Для нашых супрацоўнікаў Мы прапануем:

  • працу ў буйной стабільнай кампаніі з еўрапейскім стылем менеджменту;
  • камфортны сучасны офіс у БЦ А-100, абсталяванай кухняй, зручныя шляхі зносін, аўто і вяло-паркоўкі;
  • афіцыйнае працаўладкаванне, усе сацыяльныя гарантыі;
  • карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, шырокая сацыяльная праграма;
  • неардынарныя задачы, якія спрыяюць развіццю і росту гарантаваныя;
  • магчымасць спрабаваць новае, ўкараняць свае ідэі;
  • ўзровень заработнай платы залежыць ад узроўню кваліфікацыі і абмяркоўваецца па выніках гутаркі.


Спецыяліст па падборы персанала АЗС: 8029-160-49-79


HR-маркетолаг

Патрабаваны вопыт работы: 1-3 года

Поўная занятасць, поўны дзень

Асноўныя задачы, над якімі Вам трэба будзе працаваць:
  • развіццё і кіраванне HR брэнда АЗС (распрацоўка бренд- комплексу);
  • арганізацыя і правядзенне карпаратыўных мерапрыемстваў;
  • распрацоўка і рэалізацыя медыя-плана, сайт працадаўцы, таргет і прома ў інтэрнэце, кіраванне коштам прыцягнення кандыдата і ўтрымання кандыдата;
  • падтрыманне і развіццё карпаратыўнай культуры;
  • ўкараненне data driven падыход да HR-брэнд;
  • арганізацыя і правядзенне даследаванняў знешняй і ўнутранай аўдыторыі HR брэнд, уключаючы EJM (карта руху супрацоўніка), індэкс задаволенасці суіскальніка і супрацоўніка на розных стадыях ўзаемадзеяння з кампаніяй;
  • падрыхтоўка артыкулаў, аглядаў, прэзентацый; 
  • ўцягванне людзей у карпаратыўную жыццё, геймификация.


Ад Вас мы чакаем:

  • вышэйшая адукацыя;
  • вопыт працы ад 1 года ў напрамку маркетынг, event; выдатнае веданне і валоданне інструментамі брэнд-маркетынгу;
  • уменне працаваць у рэжыме шматзадачнасці, актыўная жыццёвая пазіцыя, адкрытасць новаму;
  • кахаць маркетынг ва ўсіх яго праявах.

Для нашых супрацоўнікаў Мы прапануем:

  • працу ў буйной стабільнай кампаніі з еўрапейскім стылем менеджменту; 
  • камфортны сучасны офіс у БЦ А-100, абсталяванай кухняй, зручныя шляхі зносін, аўта-і вяло-паркоўкі; 
  • афіцыйнае працаўладкаванне, усе сацыяльныя гарантыі; 
  • карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, шырокая сацыяльная праграма; 
  • неардынарныя задачы, якія спрыяюць развіццю і росту гарантаваныя; 
  • магчымасць спрабаваць новае, ўкараняць свае ідэі, распрацоўваць уласныя праекты; 
  • ўзровень заработнай платы залежыць ад узроўню кваліфікацыі і абмяркоўваецца па выніках гутаркі.


Спецыяліст па падборы персаналу АЗС: 8029-160-49-79

Кіраўнік аддзела сістэмнага адміністравання
Патрабаваны вопыт работы: 1-3 года

Поўная занятасць, поўны дзень


Асноўныя задачы, над якімі Вам трэба будзе працаваць:
  • арганізацыя і кантроль дзейнасці персаналу (сістэмных адміністратараў);
  • аказанне эфектыўнага сэрвісу на ўзроўні Першай лініі падтрымкі; 
  • суправаджэнне карыстальнікаў, адміністраванне прыкладнога праграмнага забеспячэння;
  • забяспечваць якасную і бесперабойную працу ІТ інфраструктуры;
  • адміністраванне ЛВС (LAN); 
  • суправаджэнне комплексных IT інфраструктур, суправаджэнне сістэм відэаназірання, слаботочных сістэм;
  • мадэрнізацыя і аптымізацыя існуючых IT-інфраструктур кліентаў з размеркаванай сеткавай структурай;
  • выдаленае (пры неабходнасці і лакальнае) адміністраванне сервераў / рабочых станцый і спадарожных інфраструктурных сэрвісаў. 
  • ўкараненне праграм, аўтаматызуюць бізнес-працэсы.

Ад Вас мы чакаем:

  • вопыт на ПА платформе 1С, аналітычныя сістэмы (Qlik, PowerBI, CRM, Bitrix24), серверныя рашэнні (microtik, cisco), маніторынг (Zabbix, servicedesk), кіраванне фронтэнда / бэкэнд, СВН, СКУД; 
  • практычны вопыт ўстаноўкі і налады кліенцкіх АС лінейкі Windows, IOS; 
  • практычны вопыт ўстаноўкі і налады кліенцкага ПА, ўстаноўка і абслугоўванне перыферыйнай офіснай тэхнікі; 
  • практычны вопыт па наладзе і суправаджэнню ЭСЧФ, ПА для Электроннага дэкларавання, ПА для ФСАН, Наладзе крыптаграфічнага па ЗАТ "Авесте". Інтэграцыі ЭСЧФ з 1С, сістэмы інтэрнэт-банк; 
  • вопыт мантажу ЛВС; 
  • валоданне TCP / IP, разуменне маршрутызацыі, практычны вопыт у пабудове сетак, практычны досвед налады сеткавага абсталявання, пажадана MikroTik;
  • веданне налады сеткавых службаў АС; 
  • адміністраванне Windows Server (Active Directory, DNS, DHCP, Terminal Server);
  • навыкі бізнес або сістэмнага аналізу; 
  • абавязковы бэкграўнд у ІТ праектах / адміністраванні / аўтаматызацыі.


Для нашых супрацоўнікаў Мы прапануем:

  • працу ў буйной стабільнай кампаніі з еўрапейскім стылем менеджменту;
  • камфортны сучасны офіс у БЦ А-100, абсталяванай кухняй, зручныя шляхі зносін, аўта-і вяло-паркоўкі; 
  • афіцыйнае працаўладкаванне, усе сацыяльныя гарантыі; 
  • карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, шырокая сацыяльная праграма; 
  • неардынарныя задачы, якія спрыяюць развіццю і росту гарантаваныя; 
  • магчымасць спрабаваць новае, ўкараняць свае ідэі, распрацоўваць уласныя праекты; 
  • ўзровень заработнай платы залежыць ад вынікаў работы і абмяркоўваецца на сумоўі.

Асабісты памочнік

Асноўныя задачы, над якімі Вам трэба будзе працаваць: 

  • дакладная расстаноўка прыярытэтаў, планаванне нагрузкі і календара, маршрутызацыя інфармацыйных патокаў;
  • настройка сістэм кіравання, кіраванне таск-менеджментам;
  • камунікацыя з контрагентамі, прадстаўнічыя функцыі і правядзенне прэзентацый;
  • адміністраванне сістэмы кіравання ўнутры кампаніі, наладжванне працэсаў;
  • кіраванне дакументазваротам, функцыі сакратара.

Ад Вас мы чакаем:

  • наяўнасць вышэйшай адукацыі (тэхнічнай, эканамічнай, гуманітарнай);
  • выдатнае валоданне MS Office;
  • упэўненыя навыкі скорапісу і хуткага чытання;
  • веданне базавых прынцыпаў работы ў графічным рэдактары;
  • уменне сістэматызаваць і структураваць інфармацыю;
  • ідэальную пісьмовую і вусную мову;
  • веданне і разуменне сістэм CRM.

Для нашых супрацоўнікаў мы прапануем:

  • працу ў буйной стабільнай кампаніі з еўрапейскім стылем менеджменту;
  • камфортны сучасны офіс у БЦ А-100: зручная транспартная камунікацыя, абсталяваная кухня, аўта- і  роварная паркоўкі;
  • афіцыйнае працаўладкаванне, усе сацыяльныя гарантыі;
  • карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, шырокая сацыяльная праграма;
  • неардынарныя задачы, якія спрыяюць развіццю і росту;
  • магчымасць спрабаваць новае, укараняць свае ідэі.

Узровень заработнай платы залежыць ад узроўню кваліфікацыі і абмяркоўваецца па выніках сумоўя.

А-100 – каманда шчаслівых людзей! 

Вядучы інжынер па тэхналогіі і прамысловай бяспецы
Асноўныя задачы, над якімі вам трэба будзе працаваць: • арганізацыя бяспечных і бесперабойных тэхналагічных працэсаў; • выключэнне (мінімізацыя) тэхналагічных прастояў, спалучаных з стратай у продажах; • забяспечваць выкананне ўмоў SLA; • арганізацыя тэхнічнага абслугоўвання і рамонту тэхналагічнага абсталявання; • каардынацыя, кантроль і забеспячэнне правільнага вядзення эксплуатацыйнай дакументацыі сеткі (офіс і АЗС); • планаванне і кантроль бюджэту (метралогія / тэхналогія / ТО ПС); • арганізоўваць правядзенне працэдур закупак паслуг / выканання работ / асноўных ТМЦ; • каардынацыя дзейнасці інжынераў па ОТ, ООС, ПБ. Ад вас мы чакаем: • веды тэхнічных нарматыўна-прававых актаў, чытанне тэхдакументацыі (схем ТХ), веданне працэсаў здачы аб'ектаў у эксплуатацыю (атрыманне заключэння адпаведнасці - ліцэнзійныя патрабаванні БНХ); • вопыт ТО і Р тэхналагічнага і метралагічнага абсталявання; • праца з падрадчыкамі і дзяржструктурамі (БелГім, БНХ, Мінпрацы, МНС); • веданне працэдуры закупкі, перасоўванняў, эксплуатацыі, захоўвання, спісання. Для нашых супрацоўнікаў мы прапануем: • працу ў крутой і драйвовой кампаніі; • цікавыя выклікі; • магчымасць развіць кампетэнцыі, атрымаць унікальны вопыт у новай для рынку РБ сферы; • ёсць магчымасць сумяшчаць офіс або выдаленае месца працы; • карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, шырокая сацыяльная праграма; • неардынарныя задачы, якія спрыяюць развіццю і росту гарантаваныя; • магчымасць прафесійнай рэалізацыі (гарызантальны або вертыкальны рост).
Начальнік адміністрацыйна-гаспадарчага аддзела
Асноўныя задачы, над якімі вам трэба будзе працаваць: • маніторынг рынку па таварных групах; выкананне графіка правядзення перамоў; аптымізацыя і аўтаматызацыя карпаратыўнай закупачнай дзейнасці; арганізацыя і правядзенне перагаворных кампаній; дапрацоўка і актуалізацыя сістэмы закупак; дагаворная і прэтэнзійна работа; • арганізацыя сістэмы забеспячэння ТМЦ, працамі і паслугамі офіса і аб'ектаў АЗС; кіраванне складскімі запасамі. Вядзенне складскіх аб'ектаў; • планаванне бюджэтаў на закупкі, кіраванне выдаткамі на закупкі; пошук шляхоў аптымізацыі і скарачэння выдаткаў у рамках закупачнай дзейнасці; • камунікацыя з смежнымі падраздзяленнямі; • удзел і вядзенне праектаў развіцця кампаніі. Ад вас мы чакаем: • уменне чытаць ТЭЗ рознай складанасці і тэматыкі; • веданне прынцыпаў цэнаўтварэння, прынцыпаў працы імпарцёраў, дылераў, рэсэлераў і г.д .; • разуменне складання смет СРМ і прымянення расцэнак; • валоданне ведамі і навыкамі складскога ўліку, ПБ, ОТ; • уменне працаваць з БСО, першаснай дакументацыяй, актамі, прэтэнзійнымі дакументамі; • досвед працы ў Word, Excel, OutLook абавязковы; • досвед працы з SD, CRM, Битрикс, 1С пажаданы; • досвед зносін (вядзення перамоў) з будаўнічымі арганізацыямі з мэтай зніжэння кошту паслуг, работ і ТМЦ; • вопыт вядзення дзелавой перапіскі; • наяўнасць аўтамабіля абавязкова. Для нашых супрацоўнікаў мы прапануем: • працу ў крутой і драйвовой кампаніі; • цікавыя выклікі; • магчымасць развіць кампетэнцыі, атрымаць унікальны вопыт у новай для рынку РБ сферы; • ёсць магчымасць сумяшчаць офіс або выдаленае месца працы; • карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, шырокая сацыяльная праграма; • неардынарныя задачы, якія спрыяюць развіццю і росту гарантаваныя; • магчымасць прафесійнай рэалізацыі (гарызантальны або вертыкальны рост).
Спецыяліст па карпаратыўных закупках
Асноўныя задачы, над якімі вам трэба будзе працаваць: • ажыццяўляць ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку працу па арганізацыі закупак тавараў (работ, паслуг), у тым ліку, па правядзенні перамоваў (іншых відах працэдур закупак); • распрацоўваць (удзельнічаць у распрацоўцы) і рыхтаваць да сцвярджэння праекты гадавых планаў па закупках з улікам сродкаў, выдзеленых арганізацыяй на чарговы фінансавы (бюджэтны) год для ажыццяўлення працэдур закупак; • суправаджаць карпаратыўныя закупкі ў сістэме CRM, у тым ліку збіраць інфармацыю аб пастаўшчыках і ўносіць у сістэму СRM, афармляць канкурэнтныя лісты і праводзіць працэдуру перамоваў з пастаўшчыкамі; • забяспечваць своечасовае размяшчэнне інфармацыі аб закупках на афіцыйным сайце і сеткі Інтэрнэт; • вывучаць кан'юнктуру рынку, аналізаваць інфармацыю, неабходную для ажыццяўлення працэдур закупак; • рыхтаваць матэрыялы па прэтэнзіям да пастаўшчыкоў (падрадчыкаў, выканаўцаў), ўзгадняць з імі змены умоў заключаных дагавораў. Атрыманне ТМЦ; • дакументальнае суправаджэнне ДТЗ (ДТЗ на ТРК, пашкоджанне маёмасці кампаніі). Збор і падрыхтоўка дакументаў, адказаў на запыты страхавых кампаній. Кантроль кампенсацый. Ад вас мы чакаем: • уменне чытаць ТЭЗ рознай складанасці і тэматыкі; • веданне прынцыпаў цэнаўтварэння, прынцыпаў працы імпарцёраў, дылераў, рэсэлераў і т.п; • валоданне ведамі і навыкамі складскога ўліку, ПБ, ОТ; • уменне працаваць з БСО, першаснай дакументацыяй, актамі, прэтэнзійнымі дакументамі; • валоданне праграмамі Word, Excel, OutLook абавязкова; • вялікі досвед працы ў CRM; Для нашых супрацоўнікаў мы прапануем: • працу ў крутой і драйвовой кампаніі; • цікавыя і яркія выклікі; • магчымасць развіць кампетэнцыі, атрымаць унікальны вопыт у новай для рынку РБ сферы; • ёсць магчымасць сумяшчаць офіс або выдаленае месца працы; • карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, шырокая сацыяльная праграма; • неардынарныя задачы, якія спрыяюць развіццю і росту гарантаваныя; • магчымасць прафесійнай рэалізацыі (гарызантальны або вертыкальны рост).

Пра мяне

Адукацыя

Апошнія 2 месцы працы (калі прымяніма)

Дадаткова

Адправiць запоўненую анкету

Анкета будзе адпраўлена ў аддзел персаналу А-100.