Закупкі, тэндэры

Як пачаць супрацоўніцтва з сеткай АЗС А-100?

Сетка АЗС А-100 пачынае супрацоўніцтва з новым пастаўшчыком у наступных выпадках:

  • пашырэнне асартыментнай матрыцы ў рамках катэгорыі, увод новага брэнда;
  • увод новай таварнай групы;
  • ратацыя асартыменту ў рамках таварнай групы;
  • тэставанне новай прадукцыі;
  • гадавыя перамовы па катэгорыі;
  • умовы працы ў новага пастаўшчыка лепей за ўмовы працы з дзеючым пастаўшчыком;
  • закупкі тавараў і паслуг для матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння дзейнасці кампаніі.

Закупкі ў сетцы А-100 ажыццяўляюцца на падставе конкурсных закупак па ўзгодненым графікам перамоўнай кампаніі і на падставе тэндэрных закупак для актыўных тэндэраў на закупку.

Для супрацоўніцтва з сеткай АЗС А-100 неабходна запоўніць анкету ў электронным выглядзе і дадаць камерцыйную прапанову. На працягу 20 рабочых дзён пастаўшчык атрымае зваротную сувязь па ўказаным пры рэгістрацыі кантактам.

Дадатковая інфармацыя

Тыпавы дагавор пастаўкі
Спампаваць тыпавы дагавор пастаўкі
Крытэры выбару пастаўшчыка і прадукцыі ў сетцы АЗС А-100

Сетка АЗС А-100 адбірае пастаўшчыкоў для заключэння дагавора пастаўкі зыходзячы з адпаведнасці дадзеных пастаўшчыкоў і прапанаваных імі тавараў наступным умовам:

  • Прапанаваны пастаўшчыком тавар адпавядае асартыментнай палітыцы сеткі АЗС А-100.
  • Суадносіны кошту і якасці тавару, знешняга выгляду яго ўпакоўкі спрыяюць стабільнай цікавасці спажыўца да дадзенага тавару.
  • Пастаўшчык гарантуе стабільную якасць пастаўляемага тавару ў поўнай адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь і Мытнага саюза.
  • Пастаўшчык гарантуе бесперабойныя пастаўкі тавару ў адпаведнасці з заказамі сеткі А-100 і ў аб'ёмах, якія задавальняюць патрэбы сеткі АЗС.
  • Пастаўшчык прапануе тавар, упакоўка якога адпавядае ўсім патрабаванням заканадаўства Рэспублікі Беларусь, а таксама забяспечвае мінімізацыю выдаткаў на прыёмку, выкладку і перасоўванне тавару.
  • Пастаўшчык гарантуе пастаўку тавару на транспарце, які адпавядае патрабаванням па транспарціроўцы прадуктаў харчавання.
  • Наяўнасць сістэмы EDI.
  • Пастаўшчык мае права ажыццяўляць прадпрымальніцкую дзейнасць на тэрыторыі РБ. Таксама пастаўшчык павінен мець неабходныя ліцэнзіі ці іншыя дакументы, якія дазваляюць займацца адпаведнымі відамі дзейнасці.
  • Пастаўшчык падзяляе і гатовы выконваць этычныя каштоўнасці сеткі АЗС А-100.
Этапы выбару пастаўшчыка і ўводу новай прадукцыі ў сетцы АЗС А-100

Калі, сыходзячы з камерцыйнай прапановы, было прынята станоўчае вырашэнне аб супрацоўніцтве, пастаўшчык прадастаўляе ўзоры прапанаванай прадукцыі ў гандлёвы аддзел сеткі А-100 для прыняцця вырашэння аб тэставанні.

Графік разгледжвання новых пастаўшчыкоў прадукцыі наступны:

  • Выбар пастаўшчыкоў прадуктаў харчавання - чацвер 1 і 3 тыдню месяца.
  • Выбар пастаўшчыкоў астатніх катэгорыяў тавару - чацвер 2 і 4 тыдня месяца.

Прынятае вырашэнне аб допуску ці нядопуску атрыманых узораў да тэставання афармляецца пратаколам з апісаннем меркавання экспертаў і прынятага імі вырашэння. Калі вырашэнне станоўчае, то з пастаўшчыком агаворваюцца ўмовы тэставання прапаноўваемай ім прадукцыі і падпісваецца пагадненне да дамовы.

Увод прадукцыі адбываецца разам з абавязковым тэставаннем тавару ў аб’екце сеткі А-100 на працягу 3 месяцаў. На гэты тэрмін новаму пастаўшчыку вылучаецца месца на паліцы сярод аналагічнага тавару.

Канчатковае вырашэнне аб супрацоўніцтве прымаецца праз 10 дзён пасля канчатку тэставага перыяду. Пры прыняцці вырашэння прадстаўнікі сеткі А-100 кіруюцца аналізам продажаў у тэставы перыяд. Для ўключэння ў гандлёвую матрыцу сеткі А-100 тавар павінен трапіць у катэгорыю А па ўказанай таварнай групе.

Таксама пры вынясенні канчатковага вырашэння ўлічваюцца наступныя фактары:

  • своечасовасць пацверджання заявак на пастаўку;
  • пастаўкі тавараў у адпаведнасці з заяўленымі тэрмінамі і аб’ёмамі;
  • адпаведнасць пацверджанай заяўкі і таварасуправаджальных дакументаў па колькасці тавару, кошту і якасці;
  • колькасць выпадкаў адмовы ў прыёмцы (напрыклад, у выпадку адсутнасці пацверджання замовы ці адгрузкі праз сістэму EDI, адсутнасць санітарнага пашпарту на транспартны сродак, які ажыццяўляе пастаўку харчовых прадуктаў, пры пастаўцы тавару з меншым тэрмінам годнасці, чым указана ў дамове на пастаўку ці ў выпадку адсутнасці даверанасці ў кіроўца (экспедытара) на права ўдзелу ў прыёмцы ад імя пастаўшчыка і іншых парушэнняў з боку пастаўшчыка);
  • выяўленне нястачы па выніках прыёмкі па колькасці і якасці на гандлёвым аб’екце;
  • наяўнасць выпадкаў адмовы пастаўшчыка вяртаць ці абменьваць тавар;

Тэставы перыяд можа быць датэрмінова спынены ў выпадку невыканання ўмоваў дамовы больш чым 2 разы за месяц на працягу тэставага перыяду.

Закупкі ТМЦ для патрэб сеткі АЗС А-100
Калі вы хочаце прапанаваць свой тавар ці паслугі для матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння кампаніі А-100, то для гэтага вам неабходна зарэгістравацца на сайце кампаніі праз поле « Заяўка на супрацоўніцтва». Пры рэгістрацыі вы выбіраеце з даведніка тыя тавары ці паслугі, якія вы прапаноўваеце. Пры аб’яўленні конкурснай закупкі ці тэндэра сістэма аўтаматычна дасылае вам запыт камерцыйнай прапановы на ўказаныя пры рэгістрацыі рэквізіты.
Конкурсныя і тэндэрныя закупкі сеткі АЗС А-100

Усе конкурсныя і тэндэрныя закупкі публікуюцца на сайце сеткі АЗС А-100 з падрабязным апісаннем прадмета закупкі і ўмоў супрацоўніцтва. Вы можаце размясціць заяўку на ўдзел у конкурснай закупцы ці тэндэры толькі праз сайт кампаніі.

Для размяшчэння заяўкі неабходна азнаёміцца з умовамі тэндэра і націснуць на кнопку “Падаць заяўку”. Адказны за закупку звяжацца з вамі на працягу 5 працоўных дзён.

На адкрытыя перамовы запрашаюцца тыя кампаніі, чыя камерцыйная прапанова адпавядала заяўленым крытэрыям, і якія былі дапушчаны службай бяспекі. Канчатковае вырашэнне аб пераможцы прымаецца на працягу 5 працоўных дзён пасля правядзення перамоў.

Спіс дакументаў для ўдзелу ў тэндэрах
Спіс дакументаў для ўдзелу ў тэндэрах

Сетка АЗС А-100 правярае юрыдычныя адрасы сваіх контрагентаў на масавую рэгістрацыю. Пры наяўнасці «масавасці» сетка А-100 можа запрасіць дадатковую інфармацыю.
Служба закупак і лагістыкі

Служба закупак і лагістыкі

+375 17 233-33-33, дадатковы 264