Закупкі, тэндэры

Як пачаць супрацоўніцтва з сеткай АЗС А-100?

Сетка АЗС А-100 пачынае супрацоўніцтва з новым пастаўшчыком у наступных выпадках:

  • пашырэнне асартыментнай матрыцы ў рамках катэгорыі, увод новага брэнда;
  • увод новай таварнай групы;
  • ратацыя асартыменту ў рамках таварнай групы;
  • тэставанне новай прадукцыі;
  • гадавыя перамовы па катэгорыі;
  • умовы працы ў новага пастаўшчыка лепей за ўмовы працы з дзеючым пастаўшчыком;
  • закупкі тавараў і паслуг для матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння дзейнасці кампаніі.

Закупкі ў сетцы А-100 ажыццяўляюцца на падставе конкурсных закупак па ўзгодненым графікам перамоўнай кампаніі і на падставе тэндэрных закупак для актыўных тэндэраў на закупку.

Для супрацоўніцтва з сеткай АЗС А-100 неабходна запоўніць анкету ў электронным выглядзе і дадаць камерцыйную прапанову. На працягу 20 рабочых дзён пастаўшчык атрымае зваротную сувязь па ўказаным пры рэгістрацыі кантактам.

Дадатковая інфармацыя

Тыпавы дагавор пастаўкі
Спампаваць дагавор пастаўкі ТМЦ бяз мантажа
Спампаваць дагавор пастаўкі ТМЦ з мантажом
Спампаваць дагавор будаўнічага падраду
Спампаваць дагавор выкананне работ
Крытэры выбару пастаўшчыка і прадукцыі ў сетцы АЗС А-100

Сетка АЗС А-100 адбірае пастаўшчыкоў для заключэння дагавора пастаўкі зыходзячы з адпаведнасці дадзеных пастаўшчыкоў і прапанаваных імі тавараў наступным умовам:

  • Прапанаваны пастаўшчыком тавар адпавядае асартыментнай палітыцы сеткі АЗС А-100.
  • Суадносіны кошту і якасці тавару, знешняга выгляду яго ўпакоўкі спрыяюць стабільнай цікавасці спажыўца да дадзенага тавару.
  • Пастаўшчык гарантуе стабільную якасць пастаўляемага тавару ў поўнай адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь і Мытнага саюза.
  • Пастаўшчык гарантуе бесперабойныя пастаўкі тавару ў адпаведнасці з заказамі сеткі А-100 і ў аб'ёмах, якія задавальняюць патрэбы сеткі АЗС.
  • Пастаўшчык прапануе тавар, упакоўка якога адпавядае ўсім патрабаванням заканадаўства Рэспублікі Беларусь, а таксама забяспечвае мінімізацыю выдаткаў на прыёмку, выкладку і перасоўванне тавару.
  • Пастаўшчык гарантуе пастаўку тавару на транспарце, які адпавядае патрабаванням па транспарціроўцы прадуктаў харчавання.
  • Наяўнасць сістэмы EDI.
  • Пастаўшчык мае права ажыццяўляць прадпрымальніцкую дзейнасць на тэрыторыі РБ. Таксама пастаўшчык павінен мець неабходныя ліцэнзіі ці іншыя дакументы, якія дазваляюць займацца адпаведнымі відамі дзейнасці.
  • Пастаўшчык падзяляе і гатовы выконваць этычныя каштоўнасці сеткі АЗС А-100.
Этапы выбару пастаўшчыка і ўводу новай прадукцыі ў сетцы АЗС А-100

Калі, сыходзячы з камерцыйнай прапановы, было прынята станоўчае вырашэнне аб супрацоўніцтве, пастаўшчык прадастаўляе ўзоры прапанаванай прадукцыі ў гандлёвы аддзел сеткі А-100 для прыняцця вырашэння аб тэставанні.

Графік разгледжвання новых пастаўшчыкоў прадукцыі наступны:

  • Выбар пастаўшчыкоў новай прадукцыі – аўторак 2 і 4 тыдня месяца.

Прынятае вырашэнне аб допуску ці нядопуску атрыманых узораў да тэставання афармляецца пратаколам з апісаннем меркавання экспертаў і прынятага імі вырашэння. Калі вырашэнне станоўчае, то з пастаўшчыком агаворваюцца ўмовы тэставання прапаноўваемай ім прадукцыі і падпісваецца пагадненне да дамовы.

Увод прадукцыі адбываецца разам з абавязковым тэставаннем тавару ў аб’екце сеткі А-100 на працягу 3 месяцаў. На гэты тэрмін новаму пастаўшчыку вылучаецца месца на паліцы сярод аналагічнага тавару.

Канчатковае вырашэнне аб супрацоўніцтве прымаецца праз 10 дзён пасля канчатку тэставага перыяду. Пры прыняцці вырашэння прадстаўнікі сеткі А-100 кіруюцца аналізам продажаў у тэставы перыяд. Для ўключэння ў гандлёвую матрыцу сеткі А-100 тавар павінен трапіць у катэгорыю А па ўказанай таварнай групе.

Таксама пры вынясенні канчатковага вырашэння ўлічваюцца наступныя фактары:

  • своечасовасць пацверджання заявак на пастаўку;
  • пастаўкі тавараў у адпаведнасці з заяўленымі тэрмінамі і аб’ёмамі;
  • адпаведнасць пацверджанай заяўкі і таварасуправаджальных дакументаў па колькасці тавару, кошту і якасці;
  • колькасць выпадкаў адмовы ў прыёмцы (напрыклад, у выпадку адсутнасці пацверджання замовы ці адгрузкі праз сістэму EDI, адсутнасць санітарнага пашпарту на транспартны сродак, які ажыццяўляе пастаўку харчовых прадуктаў, пры пастаўцы тавару з меншым тэрмінам годнасці, чым указана ў дамове на пастаўку ці ў выпадку адсутнасці даверанасці ў кіроўца (экспедытара) на права ўдзелу ў прыёмцы ад імя пастаўшчыка і іншых парушэнняў з боку пастаўшчыка);
  • выяўленне нястачы па выніках прыёмкі па колькасці і якасці на гандлёвым аб’екце;
  • наяўнасць выпадкаў адмовы пастаўшчыка вяртаць ці абменьваць тавар;

Тэставы перыяд можа быць датэрмінова спынены ў выпадку невыканання ўмоваў дамовы больш чым 2 разы за месяц на працягу тэставага перыяду.

Закупкі ТМЦ для патрэб сеткі АЗС А-100
Калі вы хочаце прапанаваць свой тавар ці паслугі для матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння кампаніі А-100, то для гэтага вам неабходна зарэгістравацца на сайце кампаніі праз поле « Заяўка на супрацоўніцтва». Пры рэгістрацыі вы выбіраеце з даведніка тыя тавары ці паслугі, якія вы прапаноўваеце. Пры аб’яўленні конкурснай закупкі ці тэндэра сістэма аўтаматычна дасылае вам запыт камерцыйнай прапановы на ўказаныя пры рэгістрацыі рэквізіты.
Конкурсныя і тэндэрныя закупкі сеткі АЗС А-100

Усе конкурсныя і тэндэрныя закупкі публікуюцца на сайце сеткі АЗС А-100 з падрабязным апісаннем прадмета закупкі і ўмоў супрацоўніцтва. Вы можаце размясціць заяўку на ўдзел у конкурснай закупцы ці тэндэры толькі праз сайт кампаніі.

Для размяшчэння заяўкі неабходна азнаёміцца з умовамі тэндэра і націснуць на кнопку “Падаць заяўку”. Адказны за закупку звяжацца з вамі на працягу 5 працоўных дзён.

На адкрытыя перамовы запрашаюцца тыя кампаніі, чыя камерцыйная прапанова адпавядала заяўленым крытэрыям, і якія былі дапушчаны службай бяспекі. Канчатковае вырашэнне аб пераможцы прымаецца на працягу 5 працоўных дзён пасля правядзення перамоў.

Спіс дакументаў для ўдзелу ў тэндэрах
Спіс дакументаў для ўдзелу ў тэндэрах

Сетка АЗС А-100 правярае юрыдычныя адрасы сваіх контрагентаў на масавую рэгістрацыю. Пры наяўнасці «масавасці» сетка А-100 можа запрасіць дадатковую інфармацыю.
Служба закупак і лагістыкі

Служба закупак і лагістыкі

+375 17 233-33-33, дадатковы 4297