• Асабісты кабінет «Дзякуй»  
  • Замовіць званок
    +375
    (код аператара) (нумар тэлефона 7 лічбаў)
    CAPTCHA

    Няправільна запоўненыя палі формы.
    Дзякуй. Ваша заяўка на зваротны званок прынята.Спецыяліст звяжэцца з Вамі ў бліжэйшы час. Адправіць яшчэ адну заяўку
  • RU
  • BY
  • EN

Праграма ўдзячнасці "Дзякуй"

гербера.jpg

Праграма ўдзячнасці «Дзякуй»
1576.jpg 
Праграма ўдзячнасці «Дзякуй» стартавала ў сетцы АЗС А-100 15 ліпеня 2016 года. Яна прыйшла на змену састарэлай як маральна, так і тэхнічна праграме А-100+. Асноўнае адрозненне новай праграмы А-100 у адмове ад бальнай сістэмы. А галоўнае перавага ў тым, што яна значна больш выгадна, чым праграмы з 3% кэшбэком або парай працэнтаў зніжкі на паліва.


Гэта лёгка пацвярджаецца простая арыфметыкай: зараз А-100 рэгулярна дае сур'ёзныя зніжкі на мыйку і хот-догі, на арэнду прычэпа і каву. А гэта ў некалькі разоў больш выгадна, чым рэгулярна, але мінімальна атрымліваць зніжку на паліва.

У аснове праграмы ўдзячнасці А-100 - пастаянна абнаўляецца статус кліента: вы рэгулярна здзяйсняеце пакупкі ў сеткі АЗС А-100, прычым гэта датычыцца не толькі паліва, а ўсіх паслуг і ўсіх спадарожных тавараў. Усе транзакцыі фіксуюцца сістэмай і залічваюцца на ваш баланс. У залежнасці ад сумы, якую вы марнуеце ў сетцы, вам прысвойваецца Статус. Задача ўладальніка «Бірулькі» увесь час здзяйсняць пакупкі пераважна ў сетцы АЗС «А-100» ў звыклым для сябе фармаце, не павялічваючы звыклыя выдаткі на запраўку і набыццё тавараў на АЗС, і кожны раз фіксаваць любую куплю на карту-бірульку.   

ПБ_1.jpg       ПБ_2.jpg       ПБ_3.jpg       ПБ_4.jpg

1516516.jpg

Што я асабіста атрымаю за «бірульку» А-100

- Першае, і самае важнае для кліента, гэта эканомія пры ўмове пастаяннага наведвання сеткі А-100. Праграма «Дзякуй» значна шырэй, чым звычайная зніжкавага сістэма. Напрыклад, гарантаваныя падарункі ўсім зарэгістраваным удзельнікам праграмы падзякі кожны аўторак - «Дзякуй-Дзень». Арыфметыка выгады вельмі простая: у аўторак вам прапануецца 25% зніжка на аўтаматычную мыйну, арэнду прычэпа.
Акрамя гэтага, ёсць магчымасць у пастаянных рэкламных гульнях выйграць шмат прызоў ад паліва да тэлевізараў.

1516516.jpg

 Навошта мне бірулька для ключоў і калі я змагу атрымаць назапашвальную карту

 - Наша “Бірулька” ўжо з'яўляецца назапашвальнай картай праграмы і фішкай А-100. Гэта вельмі ўдалая альтэрнатыва пластыкавай дысконтнай карце, унікальнае рашэнне даваць зніжку дзеля зніжкі не сэнсу для рынка РБ. Пры распрацоўцы нашай праграмы, мы вырашылі, што машына і ключы ад яе гэта мусіць адзінае, што кліент не забывае, прыязджаючы на ​​запраўку. Таму наш новы назапашвальнік інфармацыі - гэта бірулька для ключоў: сімпатычная, прыемная навобмацак і функцыянальная.
Усё што неабходна - пры кожнай транзакцыі прыкладаць сваю «бірульку» да счытвальнай прылады каля касы, каб залічаць кожную сваю куплю на свой баланс, тым самым павялічваючы свой статус.

1516516.jpg
 Лепш бы далі мне зніжку на паліва

- Тая зніжка, якую вы можаце атрымаць зараз на любы АЗС нашай краіны не перавышае памер 3%. Давайце возьмем, да прыкладу, запраўку дызельным палівам у 20 літраў. Пры кошце дызеля 1.23 і зніжцы 3% на 20-ці літрах вы эканоміце 74 капейкі. Гэта крыху больш, чым 0,5 літра гэтага ж паліва. Істотнай выгады і эканоміі для кліента ў гэтым няма, а даваць зніжку дзеля зніжкі не мае сэнсу. Пры гэтым, мы ўпэўненыя, што, калі карыстацца прапановамі «дзякуй-дня» аўторка, то зэканоміць атрымаецца значна больш. Напрыклад, на аўтаматычнай мыйцы са зніжкай 50% відавочная выгада складзе больш за 4-ы рубля, пры куплі кавы 1,5 рубля, а пры выкарыстанні прычэпа - да 4 рублёў за раз. Простая арыфметыка і простая, але істотная эканомія.

1516516.jpg
 У чым асноўная ідэя праграмы «Дзякуй»

- Калі казаць на звычайнай мове: мы радуем кліента, мы, ведаючы яго гісторыю пакупак у нашай сеткі, можам прадбачыць яго жаданні і патрэбы. Кажучы маркетынгавым мовай: у smart сегментаванне кліентаў і таргетынгу, у магчымасці рабіць персаніфікаваныя кропкавыя прапановы кожнага нашага кліента.
Яшчэ адным важным складнікам нашай праграмы ўдзячнасці з'яўляецца моцная партнёрская праграма. Наша кампанія імкнуцца наладжваць працяглыя і даверныя адносіны з кліентам, таму мы фарміруем комплексныя прапановы, рашэнне праблем кліента ў цэлым.


1516516.jpg Калі я магу атрымліваць прапановы ад партнёраў

- На старце праграмы падзякі партнёрская праграма толькі напаўняецца. Плануецца, што да сярэдзіны восені ўсе трымальнікі карт-бірулек праграмы «Дзякуй» змогуць атрымаць першыя прапановы ад нашых партнёраў. Гэта будзе і тэхнічная дапамога для аўтамабіля, і прапановы ад вядучых медыцынскіх цэнтраў, і турыстычныя агенцтвы. Безумоўна, з'явяцца выгадныя прапановы і ад буйных гандлёвых сетак.


1516516.jpg Што такое статусы і куды я магу марнаваць назапашанае.

- Статус - гэта персанальны баланс кожнага кліента. У залежнасці ад сумы, якую вы марнуеце ў сетцы, мы па ранжыру ваш баланс на «Срэбны» і «Залаты». Сярэбраны статус даецца ад 105 да 199 рублёў, выдаткаваных ў сетцы А-100 у месяц. Залаты - ад 199 рублёў.

«Статусныя» грошы не трацяцца, а даюць перавагі. Напрыклад, уладальнікі гэтых статусаў аўтаматычна прымаюць удзел у рэкламных гульнях. А таксама, пасля запуску партнёрскай праграмы, уладальнікі статусу будуць мець доступ да спецыяльных прапаноў: сярэбраны статус практычна да ўсіх, а залаты без абмежаванняў.

Звярніце ўвагу, што кожная транзакцыя ў сістэме мае свой тэрмін жыцця - роўна 30 каляндарных дзён з моманту яе здзяйснення. Гэта значыць, што ажыццёўленая 1-га верасня ў 12.00 купля на суму 20 рублёў будзе анулявана сістэмай 1 кастрычніка ў 12.00. Г.зн., пры ўмове пастаяннага спажывання тавараў і паслуг сеткі АЗС А-100, вы ўвесь час будзеце ў звыклым для вас статусе і, як следства, будзеце атрымліваць усе закладзеныя ў праграму перавагі.

  

ПБ_5.jpg     ПБ_6.jpg     ПБ_7.jpg     ПБ_8.jpg


У вас остались вопросы?
Мы будем рады видеть вас на АЗС сети «А-100». За получением дополнительной информации, пожалуйста, обратитесь к оператору либо свяжитесь с нами любым удобным для вас способом:
·         в фейсбуке
·         в контакте
·         в твиттере
·         на странице «вопрос-ответ» на сайте