• Асабісты кабінет «Дзякуй»  
  • Замовіць званок
    +375
    (код аператара) (нумар тэлефона 7 лічбаў)
    CAPTCHA

    Няправільна запоўненыя палі формы.
    Дзякуй. Ваша заяўка на зваротны званок прынята.Спецыяліст звяжэцца з Вамі ў бліжэйшы час. Адправіць яшчэ адну заяўку
  • RU
  • BY
  • EN

Крытэрыі правядзення тэндэраў

Галоўная>Бізнес-кліентам>Пастаўшчыкам>Крытэрыі правядзення тэндэраў

ТДА «Астотрейдинг» можа пачаць супрацоўнічаць з дастаўніком па наступных прычынах:

•пашырэнне асартыментнай матрыцы ў рамках катэгорыі, увод новага Брэнда
•ўвод новай таварнай групы
•ратацыя асартыменту ў рамках таварнай групы ў звязку з нізкай прыбытковасцю катэгорыі ці з мэтай павелічэння таваразвароту кампаніі
•тэставанне новай прадукцыі
•ў выніку гадавых перамоў па катэгорыі.
•умовы працы ў новага дастаўніка лепш, умоў працы з дзейным дастаўніком
•закупу тавараў і паслуг для матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння дзейнасці кампаніі.

На сайце кампаніі вы можаце выявіць графік перамоўнай кампаніі ў сетку і актыўныя тэндара на закуп

Калі Вы хочаце пастаўляць свой тавар у сетку крам пры АЗС, Вам трэба падрыхтаваць камерцыйную прапанову і адправіць яго праз «Заяву на супрацу», таксама трэба прымацаваць наступныя дакументы:

1.Сведчанне пра рэгістрацыю
2.Капальняю Статута кампаніі
3.Поўныя рэквізіты кампаніі, з указаннем ПІБ які падпісвае дамова і отгрузочные дакументы і падставы іх паўнамоцтваў.

Тэрмін разгляду камерцыйнай прапановы 7-10 працоўных дзён. Пасля заканчэння паказанага тэрміну катэгарыйны менеджар звяжацца з вамі па паказаных пры рэгістрацыі кантактах. У выпадку прыняцця дадатнага развязка пра супрацу, дастаўнік павінен падаць узоры прапанаванай прадукцыі да моманту разгляду камерцыйных прапаноў згодна графіка.

Графік разгляду пададзеных узораў новых камерцыйных прапаноў:
•прадуктовая група - чацвер першага і трэцяга тыдня месяца; 
•не прадуктовая група - чацвер другога і чацвёртага тыдня месяца.
Прынятая пастанова афармляецца Пратаколам, з апісаннем думкі экспертаў і прынятай пастановы. У выпадку дадатнага развязка пра ўвод новага асартыменту з дастаўніком абумаўляюцца ўмовы тэставання прапанаванай прадукцыі і падпісваецца пагадненне да дамовы.

Увод прадукцыі ўжыццяўляецца з абавязковым тэставаннем тавару ў гандлёвым аб'екце сеткі ў плынь 3 (трох) месяцаў. Тэставанне новай таварнай групы/брэнда мяркуе месцаванне тавару на дадатковых месцах продажаў.

Тэставанне новага асартыменту ў рамках пададзенага ў сеткі брэнда праводзіцца ў рамках вылучанай дзелі паказанага брэнда на хатняй паліцы. 

Пасля сканчэння тэставага перыяду ў плынь 10 (дзесяці) працоўных дзён катэгарыйны менеджар супольна з Кіраўніком прымаем развязак пра працяг супрацы і месцаванне мінулага тэставанне тавару на хатняй паліцы сеткі або пра адмову ад супрацы ў дачыненні гэтага тавару. 

Развязак прымаецца ў адпаведнасці з вынікамі АВС і XYZ-аналізу продажаў у тэставы перыяд. Для магчымасці ўлучэння мінулай тэставанне пазіцыі ў таварную матрыцу сеткі тавар павінен трапіць у катэгорыю А. Пры прыняцці развязка пра супрацу з дастаўніком па выніках тэставага перыяду таксама ўлічваюцца якасныя характарыстыкі паставак:
•учаснасць пацверджання заяў на пастаўку;
•выкананне тэрмінаў і аб'ёмаў пастаўкі ў адпаведнасці з пацверджанай заявай;
•колькасць выпадкаў разыходжанняў у пацверджанай заяве і таварасуправаджальных дакументах па колькасці тавару, цане і якасці;
•колькасць выпадкаў адмовы ў прыёмцы (да прыкладу, у выпадку нябытнасці пацверджанні заказу ці адгрузкі праз сістэму EDI і ў выпадку нябытнасці санітарнага пашпарта на транспартны сродак, што ажыццяўляе пастаўку харчовых прадуктаў, ці пастаўкі тавару з меншым тэрмінам прыдатнасці, чым паказана ў дамове на пастаўку, ці ў выпадку нябытнасці даверанасці ў водзіце-ля/экспедытара на права ўдзелу ў прыёмцы ад імя дастаўніка);
•выпадкі выяўлення нястач па выніках прыёмкі па колькасці і якасці на гандлёвым аб'екце;
•выпадкі адмовы дастаўніка ў працы па звароце і памене тавару.

Тэставы перыяд можа быць перапынены датэрмінова, у выпадку невыканання ўмоў дамовы пастаўкі больш 2 (дзвюх) раз за месяц цягам тэставага перыяду. 

Калі Вы хочаце прапанаваць свой тавар ці паслугі для патрэб матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння кампаніі, Вам трэба зарэгістравацца яго праз «Заяву на супрацу», пры рэгістрацыі трэба выбраць з даведніка наменклатуру тавараў ці паслуг, якія вы прапануеце прымацаваць наступныя дакументы:
1.Сведчанне пра рэгістрацыю
2.Копію Статута кампаніі
3.Поўныя рэквізіты кампаніі, з указаннем ПІБ які падпісвае дамову, дакументы і падставы іх паўнамоцтваў.
4.Каталогі пастаўлянай вамі прадукцыі.

Пры аб'яве конкурснага закупу (тэндара) па паказанай вамі пры рэгістрацыі наменклатуры, запыт камерцыйнай прапановы будзе адпраўлены вам сістэмай CRM аўтаматычна, на паказаныя вамі рэквізіты.

Усе конкурсныя закупы (тэндара) публікуюцца на сайце кампаніі, з падрабязным апісаннем прадмета закупу і ўмоў супрацы. Усе заявы на ўдзел у конкурсным закупе (тэндары) месцяцца толькі праз сайт кампаніі. Для гэтага трэба адкрыць актыўны тэндар, азнаёміцца з умовамі і «Падаць заяву». Адказны за закуп звяжацца з вамі ў плынь 5 працоўных дзён па заканчэнні тэрміну падачы заяў па конкурсным закупе (тэндару). На адкрытыя перамовы запрашаюцца кампаніі, камерцыйная прапанова якіх адпавядае заяўленай вымогай і дапушчаны службай бяспекі. Даканцовы развязак пра пераможца прымаецца ў плынь 5 працоўных дзён пасля правядзення перамоў.